10 mar 2014

Alle paznokcie......

Hej kochane dziś szybki post o przesyłce ,którą kilka godzin temu dostałam taki mały prezent urodzinowy od Pana listonosza i hurtownii Alle Paznokcie.

Całość wygląda tak 

Otrzymałam te produkty ,które sama wcześniej wybrałam do przetestowania, jednak mały minus za kolory lakierów bo okazały się inne, ale to nie stanowi jakiegoś większego dla mnie problemu.
Do przetestowania wybrałam sobie dwa lakiery:
1.Lakier termiczny nr 26 
2.Lakier flip-flop nr 01
Oba prezentują się tak.....jak narazie w buteleczkach


Skusiłam się też na wysuszacz lakieru bo przyzman się, że nie mam cierpliwośc do schnięcia paznokci po umalowaniu.
 

No i oczywiście nie mogło zabraknąć zmywacza do paznokci wybrałam taki o zapachu truskawkowym:)

Już dziś mogę stwierdzić że zmywacz naprawdę posiada zapach truskawek.Po zmyciu lakieru nasze paznokcie pachną.
Pozostałe recenzję produktów pojawią się w swoim czasie.
Teraz pora świetować swoje kolejne "18" urodziny dlatego życzę Wam miłego popołudnia i uciekam.

35 komentarzy:

  1. Ja tez nie mam cierpliwości do schnięcia lakieru na paznokciach; ) dlatego nie chce mi się malować; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej jak sie gdzies śpiesze...wtedy odciski czegos murowane...

      Usuń
  2. ja używam wysuszacza,bo zawsze zrobię jakieś odgniotki i zadziory :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to masz różowo :D ha a tak serio to miłego testowania :*
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta tylko że ja tego rózu nie chciałam:P no ale lepszy rydz niz nic :D

      Usuń
  4. Czekam na efekty :)
    Czyli fotki manicure wykonanego tymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  5. nono świetna paczka, szczególnie ciekawy zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą hurtownie, mają świetne rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. sprawdziłam i faktycznie działa...wiecej bedzie w recenzji...

      Usuń
  8. Fajna paczuszka :) ładne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory ich mialy byc zupelnie inne ...

      Usuń
  9. lakier nr 2 świetnie się prezentuje ciekawa jestem go na paznokciach i chętnie zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taki ale w innym kolorze :) sa naprawade super:)

      Usuń
  10. Oooooo.... fajny ten pierwszy lakier :D Używaj szybko i pokazuj no tu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja juz uzywam bo byłam ciekawa efektu ale niestety paznokcie nie są w dobrej formie poczekam az troszke podrosna wtedy pokaże efekty:)

      Usuń
  11. Rewelacyjna przesyłka !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że opakowania nie wyglądają zbyt ciekawie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie ...zero składów itp....

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. wybralam takie ktorych sama bylam ciekawa :-)

      Usuń
  14. Wysuszacz by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od teraz stwierdzam ze taki kosmetyk bedzie mi niezbedny

      Usuń