14 lut 2014

Trwala fryzura tylko z Farouk CHI Enviro Firm Hold Spray

Pragniesz w mocny i jednocześnie elastyczny sposób utrwalić swoją fryzurę? Jeśli tak, to fantastyczny lakier Farouk Chi Enviro Firm Hold Spray powstał specjalnie z myślą o Tobie.



Mocne utrwalenie każdej fryzury
Ten znakomity lakier posiada bardzo wysoki stopień utrwalenia włosów. Nadaje włosom niesamowitego połysku. Stanowi najlepszy element układania, kreowania i generowania różnorodnych fryzur.


Bardzo silny lakier, szybkoschnący, zwiększający objętość. Nadaje włosom zdrowy wygląd i połysk. Daje pełną kontrolę nad włosami przez cały dzień. Najlepsze narzędzie do silnej stylizacji i pełnej kontroli nad stylizacją włosów.
Zawarte w lakierze proteiny jedwabiu i naturalne składniki ziołowe(ekstrakt z szałwi,rumianku,melisy,rozmarynu)sprawiają, że włosy staja się lśniące.Fryzura pozostaje pod całkowitą ochroną bez jej dodatkowego obciązenia.

Lakier jest naprawdę mocny,utrwala fryzurę na wiele godzin.Pachnie obłędnie nie tak jak zwykłe lakiery,zapach ten utrzymuje się przez kilka godzin na włosach.

Mając proste włosy zachciałam mieć loki,postanowiłam je zakręcić. Gotowe loki spryskałam odrobiną lakieru ,który niesamowicie szybko utrawlił je na cały dzień ,nawet po obudzeniu się kolejnego dnia na włosach były jeszcze loki.Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru bo te,które do tej pory używałam nie dawły mi takiego efektu.Włosy są ładnie utrwalone nie sklejone, dość elastyczne.Plusem jest też jego wydajność,dozownik rozpyla bardzo delikatną mgiełkę,a mały pojemniczek zawsze można schowac do kosmetyczki.

Kolejnego dnia efekt nadal był widoczny:)
 Lakier można nabyc w fryzjerskim sklepie internetowym KLIK
www.pro-sprzet.pl

20 komentarzy:

  1. Witam, miałam z tej marki nabłyszczacz do włosów,robił cuda :)
    serdecznie polecam :)

    Biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no co ty kolor jest tragiczny poza tym odrosty juz ze hoho bo chce zejsc z tego koloru całkiem,a pozniej sciac:)

      Usuń
  3. jakbym używała lakieru, to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam lakierów i pianki na zmiane:)

      Usuń
  4. Używali go na sesji. Nie potrafiłem domyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze bylo go zbyt duzo????ja dosłownie odrobina spryskalam włosy i nie miałamproblemu z ich umyciem:)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy produkt. Trochę obawiam się tego ,,nabłyszczenia''.. Może kupię.. dopisuje do mojej chciej-listy

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogóle nie używam lakieru ale lubię produkty CHI.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro jest mocny to coś dla mnie, bo fryzury na moich włosach niestety utrzymują się krótko ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po lakiery sięgam bardzo rzadko. Jedynie na wielkie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakieru używam często, więc może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli włosy są elastyczne, mimo mocnego utrwalenia, to może się na niego skuszę - nie cierpię efektu kasku na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigy o tym nie słyszłąm, muszę spróbować.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/winter-wonderland.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno spróbuję :D http://sandziaaundmarciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń