24 lut 2014

TANGLE TEEZER....mam i ja.

Dziś notka o bardzo populanym i dobrze znanym w blogosferze gadżecie.Mowa o słynnej szczotce Tangle teezer.Od kilku dni również ja jestem jej posiadaczką.Mój mężczyzna zrobił mi niespodziankę w postaci takiego prezentu na spóźnione Walentynki.Szczotkę Posiadam w wersji compac styler z niesamowicie słodkim motywem owieczek.


Kilka słów od producenta:
Szczotka Tangle Teezer jest najlepiej sprzedającym się i najczęściej nagradzanym produktem do pielęgnacji włosów.
Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.
Zalecana także do rozczesywania włosów cienkich i zniszczonych, przedłużanych, peruk, afro.
Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku! Szczotki Tangle Teezer można używać do rozczesywania włosów suchych oraz mokrych.



Szczerze to nie wierzyłam w takie możliwości tej szczotki.Mała ,niepozorna,ale to co robi z włosami to istny cud.Naprawdę rozczesuje włosy bezboleśnie,można zapomnieć o ciągnieciu włosów,rozczesuje nawet bardzo splątane i mokre.Nie wyrywa nam włosów jak inne szczotki,robi dodatkowo świetny masaż głowy.Jest bardzo wygodna w użyciu ,swobodnie zmieści się w każdej torebce ,a dodatkowa nakładka zabezpiecza ząbki przed wyginaniem.






A Wy macie swój TT?Co o niej sądzicie???
Jesteście zadowolone czy wkurzone, że wydałyście tyle kasy na szczotkę? Ja jestem zadowolona,mimo że cena jest dość wysoka jak na taką szczotkę(wersja kompaktowa ma niestety wyższą cene ok.50 zł)


28 komentarzy:

  1. Nie posiadam... nie widzę potrzeby wydawać tyle na szczotkę szczególnie że mam krótkie włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz krótkie to tez uwazam ze taka szczotka bedzie zbedna:)

      Usuń
  2. jak podrosna wloski mi to moze sie skusze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również nie mam bo nie lubię czesać włosów szczotkami, aczkolwiek nie mówie, że ta szczotka by mnie mile zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem naprawdę zadowoloną posiadaczką od jakiegoś roku. Również posiadam ten sam model co Ty, jedynie w panterkę. Na pewno będzie Ci długo służyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak rowniez mam i polecam - nasze wlosy nam podziekuja :)))
    wciąż trwa u mnie Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jakieś zwykłe owieczki, to Baranek Shaw :D
    A szczotka fajna zwłaszcza, że w wersji kompakt, ale cena niestety poraża...

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://challenge-accepteed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kompakt tylko że różowo czarny i kupiłam za jedyne 36 zł na allegro i jest w 100% oryginalna ;) bardzo ją lubię i nie żałuję w cale zakupu, kupiłabym nawet za wyższą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ urocze owieczki, ja mam wersję tą zwykłą Salon Elite i jestem niesamowicie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja z owieczką (czy barankiem) jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest na mojej wish liście więc mam nadzieję że niebawem uda mi się go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetna szczotka :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to zbędny wydatek, tym bardziej, ze u mnie się nie sprawdziła ta szczotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne te owieczki, podoba mi się ta wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po wypłacie się na nią skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Ja też chce mieć, ale nie potrafię się zdecydować ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest zdecydowanie najlepsza szczotka na świecie, fajny ma wzorek :)
    Uwielbiam ją i już nie zamienię na inną :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę słyszałam że są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem niezmiernie zadowoloną posiadaczką <3
    http://www.sklep.beabeleza.pl/TANGLE-TEEZER-Elite-Pink-Fizz-Szczotka-do-rozcze(3,7402,6605).aspx
    kosmetyki zamawiam tylko ze sklepu Bea Beleza bo ma najlpesze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie wart ceny !. Już niedługo dołącze do grona posiadaczek ! :)))

    OdpowiedzUsuń