4 lut 2014

Przegląd pocztowy i nowe testowanie.

Hej wszystkim:)
 
Dziś krótki post o nowej współpracy....czyli o nowościach do testowania.


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem fryzjerskim Pro-Sprzęt,niektóre z Was zapewne już go znają.


Dzięki uprzejmości Pana Tomasza mogłam sama wybrać sobie kosmetyk.Mój wybór padł na lakier do włosów CHI.

 

Kolejnym miłym zaskoczeniem była przesyłka od Ofeminin gdzie udało mi się dostać do testowania.Otrzymałam oczyszczający płyn Pharmaceris.

17 komentarzy:

  1. O super, same dobre kosmetyki!
    Miłego testowania, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Pharmaceris płyn oczyszczający chętnie bym przetestowala bo naprawdę zachecajaco wyglada. Czekam na wpis o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwie firmy znam i jeszcze się na nich nie zawiodłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania, ten płyn mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam firmę Pharmaceris :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą firmę:D
    pozdrawiam z Leśnego BLOGA
    obserwuje liczę na to samo?
    www.rzemlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten oczyszczający płyn by mnie zainteresował ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje i owocnego testowania;)

    mam nadzieję, że będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta firma! polecam
    http://viictoria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać jak płyn z Pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń