19 lut 2014

Pomadka Lip Color od Make Up Factory

Dziś zapraszam na recenzję pomadki,którą jakiś czas temu otrzymałam od firmy Make Up Factory.
Jest to delikatny nudziak z najnowszej wiosennej kolekcji w odcieniu Natural Rosewood Nr. 23.Delikatny pudrowy róż,który bardzo mi się spodobał,mimo tego ,że ostatnio miałam okres gdzie moje usta byly zazwyczaj malowane w mocnych odcieniach.
 

Kremowa pomadka,delikatny pudrowy róż.Ma bardzo piękny zapach ,opakowanie stylowe i eleganckie.Usta ślicznie wyglądaja po jej nałożeniu.


Jej aksamitna konsystencja i miękkośc sprawia, że bardzo łatwo się nakłada.Usta są miękkie i gładkie.Poza tym jest trwała,bardzo dobrze nawilża i nie wysusza ust.  


Pomadka naprawdę jest godna polecenia w przystepnej cenie 59,90 zł

TU znajdziecie adresy sklepów gdzie można kupić kosmetyki tej firmy.

11 komentarzy:

  1. Kolor fajny, pasujący na dzienny lekki makijaż:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest :) Chyba zainwestuje i sobie ją kupię, nie lubię zbyt jasnych kolorów, lecz ta pomadka akurat przypadła mi do gustu:)
    Zapraszam do siebie oraz obserwuje,
    kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor :) dużo słyszałm o tej marce, ale jeszcze nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, właśnie taki jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kolory pomadek!

    OdpowiedzUsuń