12 lut 2014

Mistrzowie makijażu dziennego....

Taki TAG ostatnio spotkałam na wielu kanałach YT.Spodobał mi się,że sama postanowiłam pokazać jakich kosmetyków obecnie używam do swojego dziennego makijażu.
W makijażu dziennym stawiam głównie na naturalność ,zdarza mi się też w ogóle nie malować lub pomalować same rzęsy.Zazwyczaj używam podkładu,różu ,bardzo rzadko cieni do powiek jedynie do podkreślenia brwi i oczywiście tuszu do rzęs.W takim delikatnym, naturalnym makijażu czuję się najlepiej. W ostatnim czasie polubiłam także intensywne kolory pomadek.
Zapraszam Was na wpis,mam nadzieję że Wam się spodoba.


Podkładem jakiego używam jest Affinimat Maybelline.Świetnie matuje, cera po upływie czasu się nie błyszczy,dopasował się do mojej twarzy, która po jego nałożeniu wygląda bardzo naturalnie, świeżo, lekko. Nie tworzy efektu maski.

Do podkreslenia kości policzkowych używam różu Paese w odcieniu nr 43. Nie trzeba goduzo nakładać, aby pięknie wyglądał na policzku. Wystarczy kilka pociągnięć pędzlem, aby efekt był naprawdę zadowalający jak dla mnie.

Tusz do rzęs to Clinique, High Impact Mascara.Co prawda miniaturka ale mimo to działa cuda.Rzęsy są zauważalnie podkreślone,rozdzielone i podkręcone.

Do podkreślenia brwi używam paletki cieni Manhattan Professional Eyebrow Kit.Kosmetykiem tym bardzo ładnie można podkreślić brwi, efekt długo się utrzymuje.

I na koniec usta ,które lubię ostatnio podkreślać dośc mocnymi kolorami pomadek,bo za błyszczykami średnio przepadam.
Obecnie moim faworytem jest pomadka L'oreal Made For Me Intense nr 290.Piękny śliwkowy kolor z drobinkami ,które odbijają światło.

I na tym się kończy mój Tag! Jeśli macie ochotę odpowiedzieć na niego to będzie mi bardzo miło! Z chęcią także przeczytam jakie są wasze ulubione produkty do makijażu dziennego.

24 komentarze:

  1. bardzo fajny i pomysłowy tag :)

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten róż! :)

    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag! miałam ten podkład:) Jak dla mnie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tez mimo negatywnych opinii innych:)

      Usuń
  4. szminka mega! pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://makemyworldofmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt daje maskara;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    http://bitcheslovecakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie maskara się nie sprawdziła wolę z oriflame fajnie podkręca _ zalotka i daje fajny efekt i zapominam o krotkich drucianych rzeskach :)

    http://www.swiatrecenzji00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pościk. Ciekawy kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten podkład, jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny make up :)
    zapraszam na konkurs
    www.estiine.blogspot.com
    co powiesz na wzajemna obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fun products!! Love the green mascara in one of your pictures! It looks awesome!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Want to follow each other on GFC?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw , idealny na zestaw dzienny !!!
    Również lubie takie delikatne makijaże .
    Bardzo fajny blog bede zagladac częście

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również wykorzystuję najczęściej brązowe cienie, ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie niestety ten podkład się nie sprawdził :) śliczny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje i będe wpadac częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak sprawuje Ci się ten podkład ?:) Planuję go kupić :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest całkiem spoko niebawem pojawi sie jego recenzja:)

      Usuń