13 lut 2014

Make Up Factory nowa kolekcja wiosenna.

Dziś pokażę Wam parę nowości z wiosennej kolekcji Make Up Factory



 Oto one


Pomadka Lip Color z nowej wiosennej kolekcji w odcieniu Natural Rosewood Nr. 235 to delikatny odcień różanego drewna. Idealny wybór jeśli lubicie naturalny makijaż.

Wypiekany Cień do Powiek nr 88 Cherry Blossom to odzwierciedlenie płatków sakury, czyli kwiatów wiśni. Równie delikatna jest tekstura cienia, jedwabista i aksamitna jednocześnie.

Rozświetlający róż do policzków nr 07 Rosy Breeze zawierający trzy idealne odcienie.Dzieki rozświetlającym drobinkom daje efekt promiennej i świeżej twarzy.Elegancki kwiatowy motyw.


Tworząc kolekcję wiosenną wizażyści zainspirowali się kwiatowym ogrodem.
Jak Wam podoba się ta kolekcja?Dla mnie zdecydowanym faworytem jest paletka róży do policzków wyglada przepieknie.:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolor pomadki... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadka cudowna *-* zdecydowanie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się róż, te wytłoczenia kojarzą mi się z jakąś ekskluzywną marką chyba Dior :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara :* Oddaj pół pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cuda ale cuda ♥ śliczny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka prześliczna, pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń