12 lut 2014

Soraya, Hialuronowy Mikrozastrzyk- krem na dzień i na noc, 30+

Dziś recenzja kremu wygładzającego +30



Opis produktu:

Wygładzający krem na dzień i na noc to idealny kosmetyk dla kobiet w wieku 30+, które chcą zadbać o utrzymanie cery w doskonałej kondycji, jak najdłużej zachować młodzieńczy, świeży wygląd, opóźnić procesy starzenia i zredukować pierwsze drobne zmarszczki. 

Dzięki formule HYDRO-ENERGIA, krem zapewnia efekt satynowej gładkości naskórka, intensywnie nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Regularnie stosowany sprawia, że skóra zawsze wygląda promiennie i atrakcyjnie. FORMUŁA HYDRO-ENERGIA, Kwas hialuronowy , Transdermalny kwas hialuronowy , Stymulator HA, Wielkocząsteczkowy kwas hialuronowy.
 
Moja opinia:
Krem znajduje się w kartonowym pudełku na ,którym mamy obszerne informacje na temat kosmetyku.W srodku dołączona  jest ulotka zawierająca bardzo dobrze napisany „przewodnik urody” oraz tabelę z kosmetykami firmy Soraya dostosowanymi do potrzeb skóry.W kartoniku znajdziemy bardzo estetyczny słoiczek z kremem ,który jest zabepieczony złotkiem.

Sam krem oprócz kwasu hialuronowego zawiera szereg antyoksydantów (różne postacie witamin C  i E), substancje łagodzące, naturalne substancje natłuszczające oraz ekstrakty roślinne.

Krem ma delikatny zapach i lekką konsystencje, dobrze się wchłania, nie uczula i nie podrażnia skóry. Po aplikacji daje uczucie ukojenia,skóra jest przyjemnie nawilżona, bez uczucia ściągnięcia.Użyty na noc sprawia ,że rano skóra jest wypoczęta, promienna, miękka i dobrze nawilżona. 

Produkt moim zdaniem lepiej sprawdza się jako krem nocny zwłaszcza ,że nie zawiera filtrów SPF niezbędnych w kremie na dzień.Jest to kosmetyk po który warto sięgnąć, gdy szukamy dobrego nawilżenia i chcemy opóźnić pojawienie się pierwszych lub kolejnych zmarszczek.

Cena:
19,99 zł/50 ml

8 komentarzy:

  1. Wszystko co nawilżające uwielbiam :) Zapraszam do mnie na recenzję serum z witaminą C :)

    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    może obserwacja??

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam jeden krem z soraya ale mi nie podpasował i póki co jakoś niechętnie spoglądam na kosmetyki tej firmy.. może kiedyś jeszcze czegoś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kosmetyki soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii serum przeciwzmarszczkowe. Rzeczywiście nawilża bardzo dobrze, skóra jest gładka i lekko napięta. W związku kurze łapki w okolicach oczu stały się mniej widoczne. Kupiłam sobie serum, żebym nie musiała zbyt długo czekać na efekty :) I jest to mój pierwszy kosmetyk z kwasem hialuronowym, ale teraz już pójdę w tę stronę bo efekty są więc warto.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Soraya, tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam ten kremik i uważam ze jest naparawde rewelacyjny ! Tak jak powiedziałaś bardzo dobrze nawilża. Ma dość lekka konsystencje, na pewno nie zapycha ale tez dobrze nawilża skore wiec sprawdza sie także na zimowe miesiące. Po kilku dniach stosowania ja zauważyłam ze zmarszczki sa wygladzone, mniej widoczne skora napięta ujędrniona, Super efekt polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama go uwielbia !
    Zapraszam do siebie, odwdzięcze się za komentarze i obserwację :)
    www.makemorediy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. krem na dzień i na noc z serii hialuronowy mikrozastrzyk okazał się być naparawde rewelacyjnym produktem ! krem nie jest zbyt ciężki, nie zapycha ale idealnie nawilża i odżywia skore. po kilku dniach stosowania zauwazylam ze skora jest wygładzona, zmarszczki spłycone - super efekt :)

    OdpowiedzUsuń