21 sty 2014

Yankee Candle po raz pierwszy



Postanowiłam wypróbować pierwszy zapach z dwóch wosków Yankee Candle ,które udało mi się wygrać w rozdaniu.Padło na zachód słońca nad jeziorem czyli Lake Sunset. 
O zapachu:
Świeże powietrze, ciepłe promienie przygotowującego się do snu słońca i kalejdoskop aromatów natury – tak maluje się aura spokojnego, spędzanego nad brzegiem jeziora wieczoru. W ten sam sposób prezentuje się też pomysł na domową sesję aromaterapeutyczną – uspokajającą, dającą ukojenie i przywodzącą na myśl najpiękniejsze, wakacyjne chwile. Wosk Lake Sunset to wielka moc zamknięta w drobnej formie i propozycja idealna dla wszystkich osób, które – walcząc z jesienną pluchą – marzą o wejściu do wehikuły czasu, który zabierze je wprost na sierpniowe, przyjeziorne molo.


Jest to słodki aromat, ale nie duszący, dosyć świeży.Zapach jest pudrowy, ale głównie kobiecy i jednocześnie kwiatowy.Nie nachalny,delikatny. Woń utrzymuje się długo w pomieszczeniu. Z chęcią jeszcze nie raz do niego powrócę.Wosk możecie zakupić na stronie Goodies.pl znajdziecie tam też wiele innych zapachów dla domu. 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja tez się cieszę że mogłam poznać te woski dzięki Tobie:)

      Usuń
  2. uzywam olejków do kominka,wosków jeszcze jakoś nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lake Sunset chętnie bym wypróbowała ;) U mnie pali się właśnie Summer Scoop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JUż niedługo też wypróbuję ten zapach :) na razie palę zapachy kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Lake Sunset jakoś nie specjalnie przypadł mi do gustu, a tego drugiego nie miałam. Dla mnie Lake Sunset jest mało aromatyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam je i są świetne!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/silver-is-in-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  7. tych zapachów akurat nie miałam, muszę je koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiam sie własnie nad woskami zazwyczja uzywałam świec, mogłabys mi podpowiedziec jak to jest z tymi kominkami czy standardowy oferowany przez YC w zupełnosic wystarcza na rozpuszczenie tych płatków ???, jak długo rozgrzewa sie ten wosk od podgrzewacza ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to wydaje mi się że nie ma zadnej okreslonej reguły ....ja mam zwykły kominek i wszystko jest ok:)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam te woski...ktoś ostatnio na blogu napisał, że są przereklamowane...ja tak nie uważam :)

    OdpowiedzUsuń