27 sty 2014

Sammydress

Witam:)

Dziś całkiem inny post,a to dlatego ,że parę dni temu otrzymałam meila od Sary ze sklepu z ubraniami i dodatkami Sammydress z propozycją współpracy.Otrzymałam 20 $ do wykorzystania właśnie w tym sklepie. Na początku dość sceptycznie podeszłam do tego pomysłu,mimo wszystko odpisałam.
Weszłam na stronę sklepu i zaczęłam przeglądać rzeczy,które tam się znajdują.W oko wpadły mi dwie rzeczy.O ile dojdą to Wam je pokaże.Jak na razie czekam na odpowiedź Sary.



Summy Dress to firma amerykańska. Prowadzą oni sklep online, w którym znajdziemy nie tylko odzież damską i męską, ale także buty, torebki, biżuterię, bieliznę, zegarki, akcesoria ślubne i urodowe, a także akcesoria do domu. Dla najmłodszych też nie zabrakło dobroci, bo znajdziemy w asortymencie także odzież dziecięcą oraz zabawki :)


Asortyment jest naprawdę ogromny, każdy znajdzie coś dla siebie same zobaczcie.


 sukienki


swetry


torebki
buty


 biżuteria


akcesoria dla domu
I wiele wiele innych rzeczy

33 komentarze:

  1. oj tak, rzeczy są naprawdę super! ja również będę z nimi współpracować :)

    Zapraszam na rozdanie KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam od nich piękny żakiet w kwiaty, pokazywałam go tutaj, a przesyłka doszła w 10 dni, także mam nadzieję, że i Ty w miarę szybko otrzymasz paczuszkę. Nie wiem tylko jak dalej będzie wyglądać współpraca, bo napisali mi że się odezwą i narazie cisza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio czytałam, ze wiele dziewczyn ma problemy z paczkami od zagranicznych firm (amerykańskich i chińskich)..
    Urząd celny nalicza podatek (cło) za paczki i wychodzą z tego same komplikacje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no słyszałam coś i czytałam ale jakoś dziewczyny otrzymuja paczki bez żadnych dodatkowych kosztów:)

      Usuń
  4. Tylko torebka mi się podoba z tych pokazanych :)
    Troszkę mała wartość kuponu, za 20$ się nie poszaleje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Sammydress . idzie do mnie już druga paczka od nich

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! ;)
    Widziałam, że wiele dziewczyn jest zadowolonych ze współpracy z Sammydress...
    Sama mam nadzieję, że uda mi się takową nawiązać ;)
    + Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że nawiązałas współpracę :) podobają mi się buty które pokazałaś :)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. pełno pieknej bizuterii tam znjadziesz:)

      Usuń
  9. Oby wszystko poszło po Twojej myśli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. obys była zadowolona :) bo mają sporo fajnych produktów na stronie :) tez się zastanawiałam kiedys nad zakupem, ale nie wiem jak to jets z opłatą celną, jak tosobei naliczają, znalazłaś juz na ten temat jakies informacje ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szukałam ale obilo mi się o uszy o tym ...zobaczymy co i jak...wyjdzie w praniu:)

      Usuń
  11. Bardzo lubię ten sklep. Już zakupy u nich robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają tam wiele świetnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj maja tego wszystkiego multum ,ciezko się zdecydować:)

      Usuń
  13. Zamówiłam od nich dwie rzeczy, w sumie obie ok, ale leggi miałam do pół łydki, więc raczej na cieplejsze dni hehehe

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATKI :) fajne mają rzeczy :) ♥

    OdpowiedzUsuń