23 sty 2014

RevitaLash Spotlight Highlighting Pencil

RevitaLash SPOTLIGHT HIGHLIGHTING PENCIL
ZACZAROWANY OŁÓWEK DO ROZŚWIETLANIA URODY  REVITALASH



Dzięki RevitaLash  SPOTLIGHT HIGHLIGHTING PENCIL optycznie powiększymy oczy, nasze cienie i róż będą idealnie trzymały się przez cały dzień, a usta staną się bardziej wydatne.
Neutralny kolor jest odpowiedni dla wszystkich odcieni skóry. Zawiera witaminę E i aloes, które odżywiają skórę wygładzają oraz wspomagają proces odnowy.


Magiczne triki RevitaLash ®SPOTLIGHT HIGHLIGHTING PENCIL:

TRIK  1 : Efekt promiennego odmłodzenia na dzień i blask w makijażu wieczorowym  - delikatnie wetrzyj pod łukiem brwiowym

TRIK  2 : Zlikwiduj cienie pod oczami, powiększ oczy i nadaj im blasku - zastosuj w wewnętrznym kąciku oka 

TRIK  3 : Stwórz perfekcyjny makijaż oka, który utrzymuje się cały dzień - zastosuj na powiekę samodzielnie lub jako bazę pod cień  

TRIK  4 : Naturalny optyczny lifting i rozświetlenie  - zastosuj na kość policzkową tak aby uzyskać wspaniałe rozświetlenie, możesz nałożyć jeszcze warstwę różu

 TRIK  5 : Pełne i naturalnie uwydatnione usta  - zastosuj na dolną i centralną część wargi


Przyznam szczerze ,że pierwszy raz mam okazję używać takiego produkt.Korektor ma praktyczne i łatwe w użyciu wykręcane opakowanie,nie zacina się.Aplikacja jest prosto ze sztyftu bezpośrednio na miejsce docelowe po czym rozcieramy do uzyskanie oczekiwanego efektu.Ma "perłowo-satynowe" wykończenie na skórze opalizuje i pięknie odbija światło. Jako baza pod cień nie nadaję się. Owszem cienie są dobrze podbite kolorem ale pod koniec dnia w załamaniu powieki tworzą się nieestetyczne grudki i kreski od cieni. Korektor ładnie kryje, rozświetla, likwiduje oznaki zmęczenia i maskuje cienie pod oczami.


Skład:

 Dostępny jest w sklepie internetowym Plaznet.pl w cenie 70 zł KLIK

Używałyście już takiego korektora??

26 komentarzy:

  1. Ten zaczarowany jest jest dość ciekawy ;) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczarowany ....można użyć go do czego ma się ochotę:)

      Usuń
  2. kolor ładny :)
    ale opakowanie jakies takie nijakie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisy na ołóweczku przy użytkowaniu trochę się pościerały...

      Usuń
  3. Tyle zastosowań. :-) Bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja byłam święcie przekonana,że RevitaLash mają tylko odżywki i tusze do rzęs i brwi :) chyba czas się zapoznac z ich pełną ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taki kosmetyk, opis brzmi kusząco nie powiem :)
    Zwłaszcza opcja podkreślenia konturu ust mnie zaciekawiła. Z biegiem lat coraz bardziej rozmazuje mi się linia warg. Może akurat taki gadżet by pozwolił na lepszy wygląd przejścia między czerwienią wargową a skórą twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe ile to cudo kosztuje, bo chyba nie mają najtańszych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać ....kosztuje 70 zł

      Usuń
    2. 70 zł to jeszcze nie jest źle, zważając na ich inne ceny.:-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. bardzo fajny produkt:) na pewno Ci się spodoba :*

      Usuń
  8. Ja z revitalash używałam odżywki od rzęs i byłam zachwycona a o tym korektorze już od dawna myślę, tylko ciągle szkoda mi pięniędzy ale jeszcze większą ochotę po tej recenzji dostałam na niego :D!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa opcja... Niestety jak dla mnie cena kosmiczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena nie jest aż tak kosmiczna nie kosztuje tyle co np odżywka:)

      Usuń
  10. kolor wydaje sie troche ciemny ;/ czy istnieja jasniejsze warianty ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje się ciemny to fakt sama byłam troszkę przerażona ale po nałożeniu roztarciu jest naprawdę ok....a wariantów kolorystycznych do wyboru nie ma jest tylko ten jeden odcień

      Usuń
  11. kolor niesamowity:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  12. zapowiada się naprawdę świetnie, ale cena jakoś mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Revitalash to jedna z najlepszych marek jeśli chodzi o pielęgnację rzęs- ale meeega droga :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojjj cena powala! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie. Organizuję rozdanie z okazji roku bloga - do wygrania nagroda o wartości ponad 150 złotych. Może się skusisz :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje się być fajny, szkoda tylko, że taki drogi ;/

    OdpowiedzUsuń