29 sty 2014

Nowości

Witam wszystkich bardzo cieplutko :)

Dziś będzie chwalenie otrzymanymi przesyłkami w ramach współprac.Ale najpierw zacznę od informacji o zmianach.Pewnie większość z Was już to zauważyła ,że wygląd bloga się zmienił.......i będzie zmieniała się nadal bo jest w trakcie przebudowy. Jak wszystko będzie dopięte na ostatni guzik to Was o tym poinformuje.Mam nadzieję,że się spodoba:)



A teraz przechodzę do przesyłek jakie w ostatnim czasie otrzymała:

pierwsza z nich to kosmetyki Revitalash w ramach dalszej współpracy


 kolejna to peeling od Etnobazar



następna to piękne pachnące mydełka od mydlarni Powrót do natury


i ostatnia przesyłka od Trnd gdzie załapałam się do testów


37 komentarzy:

  1. To ja czekam na ostateczny wygląd bloga :D Kapsułki też mam :P i gratki :* sporo testowania przed tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gratuluje tylu przesylek:) ja w poniedzialek dostalam paczuszkę od Virtual :) także zapraszam na recenzje :), pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe paczuszki, zazdroszczę troszkę Revitalash, sama chciałabym coś przetestować z tej firmy, ale ceny zbyt wysokie póki co na moją kieszeń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety cen nie mają niskich

      Usuń
    2. podpisuje sie nad tym/Zazdrosze wspolpracy :)

      Usuń
    3. dokładnie to jest kontynuacja wspólpracy :)

      Usuń
  4. ciekawy wpis :)
    pozdrawiam
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam również
      dzieki za link bloga zajrzę :)

      Usuń
  5. gratuluję współprac :)
    nie płaciłam za przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję,Vizirowe kapsulki mam i ja, już używam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę się nazbierało tych paczuszek, zatem gratuluję. ;) Zwłaszcza czekam na recenzje produktów od Revitalash. życzę przyjemnego testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, te mydełka mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno o nich napisze jakąs recenzję:)

      Usuń