8 sty 2014

New..czyli co wpadło mi w ręce na wyprzedażach i nie tylko....

Hej wszystkim witam w ten pochmurny poranek....no ale nie ma co narzekać lepsze to niż zawieje i zamiecie:P
Przechodząc do tematu ....zapraszam na post dotyczący moich małych łupów wyprzedażowych.Poza tym chce Was poinformować że dałam się nabrać na te chwyty marketingowe ,gdzie podczas wyprzedaży cena jest wyższa niż przed ale o tym za  chwile.

Oto co kupiłam......tadaaaaammmm


Trzy ciuszki.....sweterek z Sinsay ,koszula z Croppa i zwykle niebieskie rurki z New Yorkera.Wszystkie ubrania były mniej więcej w tych samych cenach czyli 49.90 zł :D


Tylko, że sweterek niestety był droższy niż przed wyprzedażą .......bo wcześniej kosztował 39.90.A skąd to wiem???Otóż podkusiło mnie coś by zerwać z metki naklejkę z cena pod którą znajdowała się właśnie cena przed wyprzedażą.....od tego momentu jestem już uczulona na takie myki sprzedawców.....i na pewno nie kupie już nic więcej gdzie nie będzie widocznej ceny.... i nie chodzi tu o to że coś kupiłam drożej zamiast taniej bo te 10 zł różnicy to nic strasznego....chodzi głównie o to że sklepy oszukują klientów i to na pewno nie tylko ten jeden......



Poza ciuszkami w ręce wpadły mi 3 kosmetyki.Żel pod prysznic i perfumy Adidas, oraz pomadka Ingrid (namiętnie używana co widać)




A jak Wasze łupy wyprzedażowe ......nie dałyście się oszukać????

21 komentarzy:

  1. Ja w weekend się wybieram na małe zakupy :) Twoje są super :) zwłaszcza ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkałam się z takim oszustwem w sklepach, no niestety . ;/
    Ale ostatnie wyprzedaże też przyniosły mi wiele dobrego, w New Yorker wyhaczyłam fajne legginsy, podobne w tej cenie widziałam w najbliższym chińczyku a wiadomo, co dobry towar to nie byle co:) wyprzedaże są super;p

    p.s. ładny ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to wcale nie jest tak, pracowałam w siciówce, i tłumacze Ci o co chodzi, wyprzedażowe ubrania metkujemy na pomarańczowo. Jeśli chodzi o metki, czasem jest na nich źle wydrukowana cena, a w systemie widnieje inna. Właśnie, wtedy przyklejamy białe metki z wyższą ceną :) nijak ma się to do wyprzedaży, nikt nikogo nie chce oszukać :)

    Koszula jest super, jak najbardziej w moim stylu, a pomadka wygląda łudząco podobnie do Airy Fairy z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @myślałam, że piszesz oz wykłej białej metce, dlatego chciałam Cię poprawić, bo dużo ludzi robi taki błąd :) a jeśli na pomarańczowej to fakt, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca..

      Usuń
    2. koszula też mi sie strasznie spodobała była ostatni i na szczescie dobra:)

      Usuń
  4. Sweterek jest bardzo ładny :) Ja się nie dałam porwać wyprzedażom ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mialam problemy z wyborem sweterka :D az padlo na ten

      Usuń
  5. You have great Ideas and a interesting blog, I really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-)

    Kiss from Swiss
    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your answer :-) I follow you now
      on gfc and bloglovin, hope you do the same!

      xoxo Kira

      Usuń
  6. Nie lubię kupować na wyprzedażach bo oszukują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ....też się zraziłam....m.in. do tego sklepu....

      Usuń
  7. To cudowne, że w ogóle robią nam w Polsce takie wyprzedaże.. tylko szkoda, że tak bardzo oszukują klientów !
    co jak co... ale zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy
    z pozdrowieniami, Ola:*
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. tej wody z adidasa też używam hihi :)
    świetne rzeczy :3
    zapraszam Cię do mnie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widzę, że koszula musi wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy :) CO do oszustw to dobrze o tym wiem... Moja ciotka najpierw pracowała w bucianym, teraz w odzieżowym i opowiada jaki to wszystko jest pic na wodę.. Szykują szyldy, wieszają, wielkie promocje, tylko żeby klient wszedł i przepadł - raj wszędzie obniżki, żal nie wziąć. Ceny są takie same, albo nawet wyższe, ważne że reklama działa, marketing się kręci :P

    OdpowiedzUsuń