31 sty 2014

New Design

Witam Was :)

Mogę już oficjalnie powiedzieć ,że blog została zmieniony i na tym już koniec.Nie chcę wymyślać już cudów ,wianków.Wystarczy mi taki wygląda jaki jest obecnie.Na blogu zmienił się szablon dzięki uprzejmości Uli z bloga http://beyoursele.blogspot.com/.
Sama też sobie parę rzeczy pozmieniałam i jak na razie jest ok.No może jeszcze pomyśle nad nagłówkiem ,ale już nie teraz.
A Wam jak się podoba nowy wygląd????Może jednak byście coś zmieniły???
Czekam na Wasze komentarze bo jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.


21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, przejrzyście i czytelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny nagłówek, ja też chcę zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super...ja też myślę nad stworzeniem czegoś... mój jest totalnie bez wyrazu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie! :) Chociaż ja zmniejszyłabym czcionkę w "stronach", żeby wszystko było w 1 linii ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ooo dziekuje bedzie mi bardzo miło:)

      Usuń
  6. Ślicznie tez podglądam w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny ten szablon, lubię taki minimalizm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także:) Twój szablon tez mi się bardzo podoba:)

      Usuń
  8. Świetny szablon, taki światowy :)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany są super, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń