21 sty 2014

Manhattan Eyebrow Kit

Dziś przedstawiam Wam paletkę cieni do podkreślania brwi Manhattan.Zazwyczaj do brwi używałam kredki, albo zwykłych, matowych cieni do powiek.



Cienie powstały nie dla powiek lecz specjalnie dla brwi.Utrzymane w brązowych tonacjach aby brwi wyglądały naturalnie. Cienie pomagają poprawić kształt brwi, wypełnić małe niedoskonałości czy też po prostu rozjaśnić lub przyciemnić naturalny kolor brwi.


Makijaż brwi dodaje uroku a tym samym podkreśla oczy.
Kompakt zawiera  2 cienie i wosk (który może posłużyć jako cień, bo też daje kolor) dzięki temu każda z kobiet dobierze odpowiedni kolor do swoich brwi.
Do cieni został dołączony aplikator, który umożliwia profesjonalny makijaż brwi oraz praktyczne lusterko.



Cienie kupiłam na Allegro za ok. 10 zł
Opakowanie małe i praktyczne.Cienie mają ładne kolory, które ładnie stapiają się z kolorem brwi i brwi wyglądają naturalnie. Nie obsypują się one przy nakładaniu. Utrzymują się cały dzień bez poprawek.
Jedyne zastrzeżenia mam do opakowania, bardzo ciężko się je otwiera, a jak już się otworzy, za każdym razem się rozpada na pół.


Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Ogółem wszystko na wielki plus na razie nie zamienię ich na nic innego.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe są ;) ja używam Essence ale jak będę w Polsce to zobaczę tez te od Manhatanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa paletka, ja na razie używam kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dotąd używałam kredki do brwi, ale myślę o spróbowaniu cieni. ciekawe, czy w rossmannie mają te, które prezentujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia czy sa ......ja zamowilam przez allegro i wyszlo bardzo tanio:)

      Usuń