15 sty 2014

Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej od Białego Jelenia

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pewien kosmetyk, który bardzo miło zaskoczył mnie swoim działaniem.Mowa o emulsji do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem,którą otrzymałam już jakiś czas temu to przetestowania. Do tej pory byłam przyzwyczajona do kosmetyków innej firmy ,ale ten stała się od teraz moim ulubieńcem.




Co mówi producent??

Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety. Zawiera łagodzącą alantoinę oraz kwas mlekowy, który wspomaga naturalne mechanizmy obronne ciała przed zewnętrznymi podrażnieniami. Zastosowane ksylitol i laktitol jako naturalne prebiotyki utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry. Emulsja zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe, zapewniając uczucie świeżości.

• posiada fizjologiczne pH
• zawiera łagodne substancje myjące
• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory
• nie zawiera alergenów i parabenów

Szałwia jest źródłem olejków eterycznych, garbników, żywic i kwasów organicznych. Wykazuje właściwości przeciwzapalne i ściągające, hamuje wzrost drobnoustrojów. Dzięki zawartości olejków eterycznych działa kojąco na błony śluzowe, łagodzi stany zapalne delikatnej i wrażliwej skóry. Sok z ogórka łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę. Intensywnie ją nawilża regulując równowagę wodną skóry, tonizuje i odświeża. Eliminuje problem świądu. Działa odświeżająco i ściągająco.





Kosmetyk znajduje się w 300 ml opakowaniu. Jest ono przezroczyste - co umożliwia nam ciągłe kontrolowanie jego zawartości.Posiada wygodną pompkę,dzięki której produkt jest bardzo łatwy w aplikacji.
Emulsja jest na prawdę bardzo wydajna, ma bardzo ładny zapach, a kolor miętowy. Konsystencja jest bardzo przyjemna, aksamitna i kremowa. Co ważne produkt nie podrażnia i nie uczula.Nie zawiera parabenów i alergenów, dlatego sprawdzi się u osób borykających się z alergiami.Dodatkowo zawiera ona kompleks przeciwzapalny z naturalnym prebiotykiem, co pozytywnie wpływa na naszą mikroflorę w miejscach intymnych.

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten produkt. Myślę, że jak na 7zł / 300ml produkt jest na prawdę wart uwagi! Świetny do codziennej pielęgnacji! Jeżeli mój się skończy to na pewno go kupię bez zastanowienia.

9 komentarzy:

  1. Ja, jako alergik bardzo cenię sobie firmę Biały Jeleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żelik i też mi się podobał, fajny jest ale troszkę mało wydajny i rzadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az taki rzadki to on ni jest:P dla mnie ok

      Usuń
  3. miałam i też mogę polecić :) a przy okazji zapraszam na rozdanie do siebie http://swiatanastazji.blogspot.com/2014/01/niespodziankowe-rozdanie-czas-start.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wolę szałwiowo - rumiankowy żel soraya. Też bardzo delikatny i ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie miałam od Białego Jelenia czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń