7 sty 2014

Equilibra - nabłyszczający olejek do włosów

Witajcie dziś post z współpracy z firmą Equilibra ,kto jest ciekawy to zapraszam do czytania:)

Uznałam, że dziś czas na recenzję produktu do włosów jakim jest olejek nabłyszczający.
 


Co o nabłyszczającym olejku do włosów mówi producent?

Unikalna formuła preparatu z naturalnymi olejkami odżywia i chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Pojemność 50 ml.

1.Stosowany na suche włosy ożywia je.
2.Stosowany po umyciu na wilgotne włosy, chroni je w trakcie stylizacji.
3.Stosowany na świeżo wysuszone włosy dodaje im blasku.
ZAWIERA:
Olejek arganowy: odżywia włosy
Olejek z kiełków pszenicy: zmiękcza włosy
Aloes: nawilża włosy
Olejek z siemienia lnianego: odbudowuje strukturę włosa
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.


NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW   NIE ZAWIERA ALERGENÓW   NIE ZAWIERA PARABENÓW



Olejek mieście się w 50 ml szklanej buteleczce z dozownikiem co ułatwia dostanie się do produktu.Jest ona całkowicie przezroczysta, co daje nam pełną kontrolę nad pozostałą ilością produktu w opakowaniu. Pompka działa bardzo dobrze, nie zacina się oraz dozuje odpowiednią ilość olejku.

Na etykiecie znajdziemy wszystkie niezbędne informacje dotyczące składu i sposobu użycia olejku.

Konsystencja typowa dla olejków - oleista.Zapach bardzo przyjemny nie nachalny, świeży i cytrusowy. Jeśli chodzi o działanie to ja stosuję go na świeżo umyte, jeszcze wilgotne włosy głownie na same końcówki. Jedną kroplę rozcieram w dłoniach i w zupełności ona wystarcza ponieważ produkt jest bardzo wydajny.


Olejek ułatwia rozczesywanie, wygładza, zmiękcza i nawilża.Włosy są gładkie, błyszczące, nie puszą się.

Plusy :
- działanie 
- opakowanie 
- zapach  
- konsystencja 
- wydajność

Cena : ok. 20 zł/50 ml
Dostępny Tutaj możecie znaleźć listę sklepów, które oferują produkty tej firmy. Doz.pl


Zdecydowanie go Wam polecam :) Jeśli miałyście okazję go używać, dajcie znać jak się spisał.
http://www.equilibra.pl/

12 komentarzy:

  1. tego jeszcze nie miałam ale ogólnie to polubiłam tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczesniej nawet nie slyszałam o tej marce a teraz jest to moj 2 kosmetyk do wlosow i jestem zadowolona:)

      Usuń
  2. Ja nie używałam, ale całkiem fajnie się prezentuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji używać, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jeszcze bedziesz miala okazje:)

      Usuń
  4. a czy zwiększa przetłuszczanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na swoich wlosach tego nie zauwazylam.....wiadomo ze u kazdego moze dzialac inaczej

      Usuń
  5. Widzę, że fajny olejek i nie drogi, aż mam chęć wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń