10 sty 2014

Bi-es czyli recenzja jednego z zapachów....

.....otrzymanych do testowania od Sample City.


Przedstawiam Wam Experience The Magic. Jest to zapach kwiatowo-owocowy i zdecydowanie mój faworyt z tej trójki.


Experience The Magic` marki Bi-Es to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet.
Zapach stworzony dla kobiety z pewną dozą szaleństwa, nie bojącej się marzyć




Z nowym zapachem Experience the Magic odkryjemy magiczne właściwości : bursztynu, bergamotki i frezji, które zabiorą nas w ekscytująca podróż do świata alchemii. Wystarczy jedna kropla by pozostawić subtelny ślad woni na kilka godzin. Codzienna doza niepowtarzalnej nuty podkreśli eteryczny styl.


  
Nuta głowy : bergamotka, jabłko, liście białej herbaty

Nuta serca:fiołek, róża, frezja

Nuta bazy : bursztyn, nuty drzewne cedr i piżmo

Perfum został umieszczony w małym szklanym flakoniku, która ma bardzo estetyczny, oryginalny i ciekawy wygląd o pojemności 100 ml.Na środku znajduje się kryształek Swarovskiego co dodaje mu uroku. Produkt ten jest w barwie różowej.Zapach jest słodki ale świeży.Utrzymuje się ok 6 godzin więc jak na takie wody perfumowane jest to dość długo.

Cena : od 20.00 zł w górę

10 komentarzy:

  1. Ale pachnące testowanie Ci się trafiło ;)
    Ponad 20 złotych to całkiem przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super perfumy ;)
    Też zapewne ten kwiatowo-owocowy spodobałby mi się najbardziej. Pewnie cudownie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa mnie zaciekawiła, jednak nuty zapachowe zupełnie nie moje, fajnie, że Ty się znim polubiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś zapachy tej marki ale nie pamiętam jakie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta wersja przypadłaby mi do gustu i nawet długo się utrzymują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też testuję, na całe szczęście żaden z tych zapachów nie jest jak dla mnie przesłodzony ani mdły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam żadnego z tych zapachów

    OdpowiedzUsuń