9 sty 2014

Beauty Formulas,collagen essence facial mask


Maseczka na twarz nasączona kolagenem morskim, który spowalnia powstawanie drobnych i głębokich zmarszczek oraz przywraca naturalny poziom wilgotności skóry. Maseczka regeneruje powierzchnię skóry pozostawiając ją gładszą i odżywioną. Działanie aktywnych składników: kolagenu morskiego, alg, miłorzębu japońskiego oraz morwy białej, spowalniają procesy starzenia skóry, polepszając jej jędrność i elastyczność.


Maseczka w postaci nasączonej tkaniny:
- odmładza powierzchnię skóry,
- spowalnia procesy starzenia,
- wygładza i ujędrnia skórę.




Skład: 


Aqua (Water), Butylene Glycol, Glycerin, Hydrolyzed collagen, Ginko Biloba Leaf Extract, Morus Alba Root Extract, Algae Extract, Sodium Hyaluronate, Betain, Dipotassium Glycyrrhizinate, Polysorbate 80, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Methylparaben, Phenoxyethanol, Parfum (Frangrance).

Cena: 11zł / 20ml



Sposób użycia:


Umyj i wysusz twarz. Rozwiń nawilżoną maseczkę i nałóż na twarz. Pozostaw maseczkę na 5 minut , aby jej składniki przeniknęły w głąb skóry. Następnie ostrożnie zdejmij maseczkę rozpoczynając jej ściąganie od brzegów. Wmasuj w skórę nadmiar płynu, który pozostaw na jej powierzchni. Umyj i wysusz twarz. Maseczkę stosuj 2-3 razy tygodniowo.

Uwaga: 
  
Nie stosuj na podrażnioną skórę. W przypadku podrażnienia przerwij stosowanie maseczki. Unikaj kontaktu z  oczami. Tylko do użytku zewnętrznego. Trzymaj w miejscu niedostępnym dla dzieci. Nie używaj ponownie.


Moja opinia: 

Maseczka typu sheet,w kolorze białym.Intensywnie nasączona,łatwo ją rozłożyć na twarzy i nie ześlizguje się z niej.Jest bezwonna.Po 15 minutach na twarzy czuję  się niesamowite ukojenie.
Maska wygodnie się nosi,miło chłodzi.Nawet po jednym użyciu,skóra stała się miękka w dotyku i bardzo delikatna i gładka.

Maseczkę otrzymałam w ramach współpracy z Equilibra


7 komentarzy:

  1. mam tą maseczkę, może dziś ją wreszcie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że efekty widoczne są już po jednym użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją mam, muszę się zabrać za testowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szczerze mówiąc nie lubię tych wszystkich masek które są w formie materiałowej. Zawsze się zamotam w tych maskach :D - ostatnio miałam taką tylko na oczy (takie rogaliki to były) - co ja z nimi wyprawiałam :D były wszędzie tylko nie na właściwym miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mi przypomniałąś, że muszę zacząć używać maseczek ;) zawsze o nich zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze nigdy maseczki o takiej formie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń