30 sty 2014

Akcesoria Parfois na wiosnę-lato 2014 – zobacz cztery główne trendy

Wiosenno-letnia kolekcja marki PARFOIS inspirowana jest czterema głównymi trendami: Retro Sport, Craft Culture, Easy Going oraz Pastel Fever. Trendy Retro Sport i Craft Culture zawierają wiele gam produktów.





  • Retro Sport to mocna linia inspirowana stylem sportowym, stworzona z myślą o przebojowych i bezkompromisowych kobietach, śmiało nawiązująca do przeszłości. Charakteryzuje ją nowatorskie wykorzystanie materiałów takich jak akrylowe elementy, ukryte zatrzaski magnetyczne czy wielokolorowe pasy. Dzięki zastosowaniu podstawowej palety barw w modułach kolorystycznych oraz wzorów inspirowanych graffiti, linia ta stanowi udany mix stylu sportowego i klasycznej elegancji.

  • Craft Culture to kolekcja, która po raz pierwszy wprowadza do salonów Parfois zamsz, który na torebkach, zestawiony jest z luksusowymi i etnicznymi tkaninami. Ćwieki oraz frędzle zdobią zarówno torby, jak i obuwie. Miejski i swobodny, ten styl idealnie wpisuje się w mariaż ostentacji i prostoty.

  • Linia Easy Going  to przede wszystkim dziewczęcy, casualowy styl z odrobiną nonszalancji. Znajdziemy tu torby z metalowymi zdobieniami do noszenia na co dzień oraz złotą i srebrną biżuterię.

  • Pastel Fever to delikatne dodatki utrzymane w słodkiej tonacji. Torby z plastikowymi elementami i kwiatowymi aplikacjami, czyli look na co dzień, który idealnie wpisuje się w obowiązujące w tym sezonie trendy – kobiecość, klasykę i ponadczasowość.



14 komentarzy:

  1. jakie piękne dodatki! ;) warto mieć je w szafie, a butami jestem oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem. Widać ze interesujesz się modą.
    Bardzo fajne zdjęcia.
    Z chęcią obserwuję :)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są ekstra, muszę zajrzeć do tego sklepu. ostatnio ominęłam go w galerii :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez chyba muszę zajrzeć bo zapowiada się fajna kolekcja:)

      Usuń
  4. Świetne buty :) Takie różowe sandałki mi się marzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi podobają się te koturny marynarski wzór:P

      Usuń
  5. Kolekcja prezentuje sie zachecajaco. Mnie najbardziej urzekly buty oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem ile wkładasz w niego serce i pracy to cudowne, że tyle radości sprawia ci jego pisanie życzę ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i wszystkiego czego sobie życzysz . Pozdrawiam
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogę poprosić cię o kliknięcia w banery na moim blogu to była bym bardzo ci wdzięczna nawet nie wież ile sprawia mi to radości .
    + i jeśli mogę zaprosić cie na bloga mojej przyjaciółki to też było by mi niezmiernie miło
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za linki blogów w wolnym czasie na pewno odwiedze:)

      Usuń
  7. Hej, weszłam na twojego bloga przypadkowo, ale i tak bardzo mi się spodobał. Czasem po prostu tak mam, że gdy widzę nagłówek wiem, czy blog mi się spodoba, czy nie :)
    Twój od razu mi się spodobał, haha :)

    booble12.blogspot.com - mój blog, obserwacja za obserwację? :) Ja już obserwuję, buziaki!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za miłe słowa:)
      zajrzę do Ciebie w wolnej chwili:)

      Usuń