19 gru 2013

Grudniowo....

Witajcie piękne:)

Jak tam przygotowania do Świąt??U mnie oczywiście urwanie głowy....porządki,zakupy,pranie sprzątanie, gotowanie itd itp ale tak jest zawsze przed każdymi świętami :D Wszędzie masa ludzi, kolejki w sklepach, korki na ulicach.Poza tym jakoś nie czuję tej atmosfery zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chyba głównie przez tą pogodę i brak śniegu. 



Choinkę już mam :D
A Wy ubrałyście już czy dopiero w Wigilie????




Poza tym muszę się pochwalić ,że w końcu doszedł  do mnie bidon Powerade na który czekałam chyba z pól roku :D



doszły tez próbeczki od Lagenko


No i chyba na tyle 
teraz lecę wrzucić pranie:D
normalnie szał:D

6 komentarzy:

  1. U mnie choinke ubiera się dzień przed Wigilią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza choinka ; ) Ja ubiorę może w niedzielę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja choinkę ubiorę dopiero w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna choinka :) ja dopiero nie dawno ubrałam :D
    to się naczekałaś na bidon

    OdpowiedzUsuń