16 gru 2013

Testowanie produktu: Olejek Arganowy

Jak wiecie wzięłam udział w akcji gdzie można było otrzymać olejek do pielęgnacji w ramach testowania.
Otrzymałam próbkę do testowania o pojemności 30 ml.





Ja wybrałam sobie wszystkim dobrze znanym Olejek Arganowy który jest dostępny w internetowym Sklepie Orientalnym  Casablanca.
Olej Arganowy zwany „złotem pustyni” lub „złotem Maroka”, to prawdziwy hit, który podbił przemysł kosmetyczny. Uwielbiany przez zwolenniczki naturalnej pielęgnacji, kobiety z suchą skórą oraz dziewczyny stosujące OCM i olejowanie włosów.
Jest bardzo wydajny, szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy na skórze.



Olej Arganowy znakomicie likwiduje wszystkie problemy suchości, szorstkości i łuszczenia - do tego stopnia, że polecany bywa również osobom ze schorzeniami takimi jak łuszczyca czy egzema. Jest to najlepszy przyjaciel zadbanych, błyszczących włosów, przywraca im blask i jedwabistość.Działa przeciwzmarszczkowo i przeciwstarzeniowo ,odmładza-regeneruje włókna kolagenowe.Zmiękcza i wygładza suchą skórę twarzy ,ciała i rąk.

Olej arganowy ma szerokie zastosowanie, może być stosowany do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, do masażu oraz olejowania włosów i zabezpieczania ich końcówek. Świetnie sprawdzi się do wcierania w paznokcie i skórki jako dodatek do maseczek, sypkich glinek, kremów i balsamów, może być również stosowany do pielęgnacji delikatnej skóry dzieci.

Używacie olejków do pielęgnacji???

5 komentarzy:

  1. Posiadam olejek arganowy i jest na prawdę świetny do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam czystego oleju arganowego jako serum z kwasem hialuronowym na twarz

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego testowania'
    też mam ten olejek od Casablanca

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam olejek arganowy i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń