23 gru 2013

Pielęgnacja ciała z Eveline

Dziś przychodzę z recenzją balsamu do ciała marki Eveline.

Przedstawiam Wam nawilżająco-ujędrniający balsam do skóry suchej i bardzo suchej.
Nawilżająco-ujędrniający balsam sprawia, że skóra staje się maksymalnie wygładzona, ciało perfekcyjnie ujędrnione i wymodelowane. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie, dzięki czemu przedłuża trwałość opalenizny. 

Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość, a niezwykły zapach kwiatu lotosu orzeźwia i napełnia energią.

 Wyciąg z kwiatu lotosu – o wyjątkowo silnym działaniu ujędrniającym. Redukuje tkankę tłuszczową oraz zapobiega jej ponownemu magazynowaniu.

Kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę, przywracając jej jędrność i elastyczność.

Centella asiatica – naturalny składnik roślinny o niepowtarzalnym działaniu modelującym sylwetkę. Wzmacnia włókna kolagenu i elastyny, uodparnia skórę na rozciąganie oraz zapobiega powstawaniu rozstępów.

Kofeina – poprawia mikrokrążenie, sprawia, że skórka pomarańczowa ulega wyraźnej redukcji.

Witamina E – „witamina młodości”, odżywia suchą skórę oraz pobudza procesy regeneracji.

Balsam znajduje się w plastikowej butli, jest bardzo pojemny bo aż 350 ml posiada dozownik w postaci pompki co jest bardzo wygodne w użyciu.


Balsamy z pompką to moje ulubione.Dozownik podaje odpowiednią ilość kosmetyku nie zapycha się,ani nie zacina.Konsystencja jest dość typowa, a sam balsam przyjemnie pachnie.Zapach jest niesamowicie delikatny i kwiatowy, typowo kobiecy, a przy tym nienachalny.


Kosmetyk ma niezwykle lekką konsystencję, świetnie rozprowadza się na skórze i dość szybko się wchłania nie pozostawiając na niej tłustego filmu. Regularnie stosowany przyjemnie napina skórę oraz delikatnie ją wygładza. Jeśli chodzi o ujędrnienie to nic podobnego nie zauważyłam być może dlatego że nie używam go aż tak regularnie.

Mimo wszystko moim zdaniem balsam jest bardzo dobry. Zdecydowanie mogę go polecić i sama będę go używała jeszcze nie raz. 
 
Cena: ok 15 zł

11 komentarzy:

  1. Miałam go jakiś czas temu. Zapach był bardzo przyjemny. Samo nawilżenie mi bardzo odpowiadało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tez nawilzanie jest wystarczajace

      Usuń
  2. W porównaniu do pojemności, cena bardzo niska ;) Ja mam podobny od Eveline i również przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. na prawde jest bardzo fajny.......warto zakupic:)

      Usuń