6 gru 2013

Eveline, Quattro Eyeshadow

Dziś chcę przedstawić poczwórne cienie do powiek marki Eveline, które otrzymałam w paczuszce do testowania.
Ogólnie bardzo rzadko maluje oczy cieniami ,zazwyczaj na jakieś większe wyjścia .Niebawem Sylwester więc na pewno je wykorzystam do makijażu bo kolory są nawet w moim guście:)
Same zobaczcie:)




Kolekcja cieni została oparta na wyjątkowej technologii niezwykle drobnego rozcierania, co sprawia że cienie są trwałe i wygodne
w aplikacji. Doskonale przylegają do powieki i utrzymują się przez wiele godzin.
Specjalnie dobrana formuła zawierająca mikro cząsteczki, pozwala na ładne przenikanie się kolorów na oku.
Świecące drobinki nie są zbyt widoczne, jednak tworzą typowo wieczorowy makijaż.
Każde opakowanie zawiera podwójny aplikator, który ułatwi precyzyjne nakładanie cieni.
Technika wykonywania smoky eyes jest zawsze taka sama. Rysunek oka oraz ponumerowane wypraski ułatwią wykonanie profesjonalnego makijażu.
Cienie Quattro dostępne są w czterech wyjątkowych zestawieniach kolorystycznych, a swoboda użycia koloru z całej palety barw pozwoli na wyjątkowy, indywidualny wizerunek odpowiedni na każdą okazję.


Moja opinia:

Cienie znajdują się w plastikowej kwadratowej paletce.Ja mam zestaw w odcieniach niebieskich nr 01.W środku mamy 4 kolory cieni od najjaśniejszego do najciemniejszego,dodatkowo dołączony jest aplikator.Cienie łatwo się nakładają ,nie osypują a kolory idealnie ze sobą współgrają.Są bardzo dobrze napigmentowane. Konsystencja ich jest aksamitna,delikatna.Cienie doskonale trzymają się na powiece beż użycia bazy.Nie rolują się.

Cena: 20.67 zł dostępne w sklepie internetowym EVELINE




9 komentarzy:

  1. Pigmentacja naprawdę mocna :) na oku prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaż :) Cienie też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi kompetnie cienie nie psaują do budowy oka :( ale u Cb wygląda to bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście są bardzo dobrze napigmentowane, mam ochotę na tą paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam w planach kupić jakąś paletkę ale w odcieniach brązu bo obecna mi się rozsypała ;< a ta bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy mix kolorów w przystępnej cenie, jeśli znajde jakieś szarości dla siebie napewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe kolory, też rzadko cieni używam, tylko od czasu do czasu na jakieś wyjście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paletka, kolorystyka sylwestrowa :)

    OdpowiedzUsuń