4 gru 2013

Big Fat Lashes - MIYO

Przyznam się że nie planowałam w ostatnim czasie zakupu tuszu ....ale cena i silikonowa szczoteczka (bardzo lubię)skusiły mnie.


Przedstawiam Wam dziś maskarę od Pierre Rene Big Fat Lashes - MIYO





Kilka słów od producenta:

Big Fat Smoky Lashes Mascara  absolutnie więcej czerni niż zwykle!
Rewolucyjna silikonowa szczoteczka  Volume Tricky Brush.
200% więcej objętości  bez efektu sklejonych rzęs.
Testowany okulistycznie.




INCI: AQUA, CI 77499, SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, ACACIA SENEGAL GUM, BUTYLENE GLYCOL, ORYZA SATIVA CERA, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, VP/EICOSENE COPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA CERA, PHENOXYETHANOL, AMINOMETHYL PROPANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TROPOLONE



Jest to tusz ,którego zadaniem jest nadanie rzęsom objętości bez sklejania.Posiada silikonową szczoteczkę,która jest dość duża ale nabiera odpowiednią ilość tuszu.Ja bardzo lubię silikonowe szczoteczki nie wiem czemu :D 

Ma dość gęstą konsystencje i niestety przy kilku warstwach ma tendencje do sklejania rzęs jeśli nałożymy go zbyt dużo.Trwałość jest zadowalająca wytrzymuje on spokojnie 12h bez kruszenia i osypywania.
Efekt jaki daje to na pewno głęboka czerń rzęsy są wydłużone i pogrubione.

Podsumowując:

Wspaniały efekt za niewielką cenę.Tusz kosztuje niecałe 10 zł można go zakupić w sklepach internetowych,drogeriach.
Dostępny tutaj 





7 komentarzy:

  1. Efekt bardzo ładny :) Warto wypróbować, zwłaszcza za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście efekt bardzo fajny jak za taką cenę ;) Rozejrzę się za tym tuszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy go nie miałam, u mnie jeszcze 3 tusze w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt daje :) szkoda,że ta firma jest tak trudno dostępna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana znajdziesz w drogerii kosmetycznej jakiejs ja kupiłam w polskiej drogerii.....na internecie na stronie pierre rene tez dostepny:)

      Usuń
  6. super szczotka, efekt na rzęsach też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń