14 lis 2013

Włosowo :)

Witam serdecznie i zapraszam na recenzję szamponu z współpracy z firmą Equilibra


SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Wyjątkowo łagodny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego mycia włosów farbowanych. Wygładza włókno włosa, pielęgnuje  i chroni je przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Intensywny kolor utrzymuje się dłużej. Pojemność 250 ml.Cena ok 18-20 zł


ZAWIERA:
Kompleks z melaniny: zapobiega wymywaniu pigmentów z włosów farbowanych
Filtr przeciwsłoneczny: zapobiega utlenianiu się koloru
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.
NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW,  NIE ZAWIERA DETERGENTÓW SLS I SLES,  NIE ZAWIERA ALERGENÓW,
  NIE ZAWIERA PARABENÓW  LEKKO PERFUMOWANY


Szampon znajduje się w białej plastikowej nieprzeźroczystej butelce,która jest bardzo fajnie wyprofilowana ale wygodna w użyciu.Kolorystyka  biało-zielona Jej pojemność to 250 ml. Posiada zamknięcie typu klik,które nie sprawia trudności przy otwieraniu nawet mając mokre dłonie.

Konsystencja jest bardzo lekka- żelowa, dość gęsta, lejąca, kolor przezroczysty.
Zapach jest delikatnie wyczuwalny,perfumowany.Doskonale się pieni,dobrze myje i łatwo wypłukuje.Włosy po nim są miękkie,nawilżone,nie plączą się i dobrze rozczesują.

Skład:
aqua, ammonium lauryl sulfate, aloe barbadensis leaf juice, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, hydrolyzed wheat, argania spinosa kernel oil, lacrobacillus root ferment extract, melanin, superoxide dismutase, polyquaternium 44, coco glucoside, glyceryl oleate, guar hydroxypropyltrimonium chloride, glycol distearate, sodium benzotriazolyly butylphenyl sulfate, tributyl citrate, buteth-3, laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed keratin, laureth-10, cocamide mea, polyquaternium 10, sodium phytate, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, parfum.


Podsumowując szampon dobrze  oczyszcza włosy, nie plącze ich, jest łagodny dla skóry głowy. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Produkty Equilibra dostępne są w dobrych aptekach, sklepach zielarskich, zielarsko-medycznych, zielarsko-kosmetycznych, od niedawna linia do włosów wprowadzana została do drogerii Wispol.

Wiele z tych punktów prowadzi również sprzedaż internetową, np. apteki DOZ (doz.pl). Adresy stacjonarne punktów sprzedających Equilibrę można znaleźć na stronie internetowej www.equilibra.pl 

11 komentarzy:

  1. Jak z aloesem, to możliwe, że przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam olejek tej samej marki i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli robi to co powinien i najważniejsze, że nie podrażnia skóry głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie szampony ♥ dobrze oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku biędnę po to :> bez kitu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki i by mi się przydał :)
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ten produkt :) może kiedyś uda mi się go przetestować

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie spotkałam się z produktami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie używałam tego szamponu, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o nim, z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń