18 lis 2013

Safari...

....czyli o kolejnym błyszczyku do ust otrzymanym od Quiz Cosmetics

Błyszczyk jest w kolorze z numerem 33 jest to cukierkowy róż bez żadnych drobinek.

Opakowanie jest klasyczne,charakterystyczne dla błyszczyków z tej serii.Nakładamy go za pomocą gąbeczki, dzięki niej aplikacja jest łatwa i wygodna.


Konsystencja jest aksamitna.Głównym atutem jest fakt iż nie skleja ust ,tworzy na ustach gładką powierzchnię nie podkreślając suchych skórek.Super wygląda na ustach, optycznie je trochę powiększa.



Plusy:

- fajna konsystencja
- niska cena
- ładny zapach
- śliczne kolory
- lekko nawilża 
- nie powoduje wysuszenia ust 
- estetyczne opakowanie



Minusy:


- motyw na opakowaniu szybko się ściera
- utrzymuje się dość krótko na ustach
- lekko chemiczny posmak.


Pojemność: 9 ml
Cena: 2,47zł za 5ml,  4,80zł za 9ml
Dostępność: sklep internetowy Quiz

12 komentarzy:

  1. Często używam lakierów z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mało kiedy używam błyszczyków, ale ten kolor jest na prawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej cenie chętnie go sobie sprawię, jak gdzieś spotkam stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam błyszczyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam styczności z tą marką ale sama cena zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam nr 32 ;) U mnie to taki brzoskwiniowy nudziaczek ,kocham go :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmiesznie niska cena :) Jak gdzieś go znajdę stacjonarnie to pewnie się skuszę, chociaż niekoniecznie na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny,ale ja nie przepadam za błyszczykami:( Nie lubię jak się kleją.
    Ściskam Cie Mocno :P

    OdpowiedzUsuń