8 lis 2013

RevitaLash

Czyli jak mówi tytuł posta dziś o odżywce do rzęs dobrze znanej w blogosferze czyli RevitaLash.
W ramach współpracy z Plazanet RevitaLash Polska otrzymałam do testów tą odżywkę.Jestem po prawie miesięcznej  kuracji i chce Wam pokazać jako takie efekty dla mnie zauważalne:)



RevitaLash® Advanced światowy lider w stymulacji wzrostu rzęs i brwi.
Najbardziej skuteczna i bezpieczna odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi na świecie. Efekty i bezpieczeństwo udowodnione wielokrotnymi badaniami klinicznymi.

Nowa formuła RevitaLash® ADVANCED gwarantuje olśniewające efekty działając szybciej niż kiedykolwiek! 

Odżywka sprawia, że rzęsy stają się spektakularnie dłuższe, grubsze i piękniejsze w rekordowym czasie. W niezależnych badaniach klinicznych 90% osób stwierdziło, że ich rzęsy wyglądają lepiej, a 97% badanych osób stwierdziło poprawę wyglądu swoich rzęs już w ciągu 3 tygodni zastosowania RevitaLash®Advanced. RevitaLash®Advanced jest odpowiedzią na marzenia kobiet o pięknych i długich rzęsach w postaci kosmetyku o łatwej aplikacji.



Skład:
RevitaLash®ADVANCED to: Water/Aqua/EAU, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Biotin, Camelia Oleifera Leaf Extract, Swerita Japonica Extract, Biotinyl Tripeptide-1, Octapeptide-2, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Glycerin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phosphoric Acid, Disodium Phosphate.


W bardzo eleganckim opakowaniu otrzymujemy odżywkę oraz instrukcję.Oryginalny produkt jest zafoliowany i zapakowany w pudełeczko.

Opakowanie jest srebrne z niebieskim napisem i przypomina tusz do rzęs,posiada mały cieniutki precyzyjny pędzelek tak jak w eyelinerze.. 

Jak stosować?

RevitaLash®ADVANCED stosuje się na noc po dokładnym demakijażu, na czystą (umytą wodą z delikatnym mydłem) i suchą skórę powiek. Niewielką ilość preparatu nanosimy jednym pociągnięciem aplikatora tuż u nasady rzęs. Produkt zalecany również po zakończonej chemioterapii. Odżywkę można stosować na przedłużone i zagęszczone rzęsy, ponieważ nie rozpuszcza kleju.

bez tuszu
 z tuszem





Pierwsze efekty zauważyłam już po prawie 3 tygodniach używania odżywki.Pędzelkiem nanosiłam odżywkę tusz na nasadę rzęs.Starałam się być systematyczna i nakładałam ją codziennie wieczorem. Rzęsy rosną zrobiły się mocniejsze i gęściejsze, zdecydowanie ciemniejsze i dłuższe. 


Odżywka ma plusy,jak i minusy.Największym plusem jest oczywiście to,że rzęsy są po niej rosną i są grubsze.Minusem może być na pewno cena produktu oraz to,że może podrażniać oczy.

Jestem zadowolona z efektów, ponieważ odżywka robi to co powinna. Czy mogę ją Wam polecić? Zdecydowanie tak.Ale czy kupiłabym ją za takie pieniądze?Raczej nie.Piszcie czy podobają Wam się efekty i czy Wy byście ją kupiły?


Cena:
3 miesiące kuracji - 2ml/250zł 
6 miesięcy kuracji - 3,5ml/330zł

19 komentarzy:

  1. tusze oczywiście używam ale jakoś do tej pory nie skusiałam się jeszcze na odżywkę do rzęs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i jak sprawdza się tusz też mam ochotę:)

      Usuń
  2. super :) marzy mi się ta odżywka ale na razie mnie nie stać na taki wydatek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jeszcze odżywek do rzęs - cena niestety dla mnie za wysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no straszna cena ......ale cos za coś ;/

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze widać bo ciężko mi było to pokazac:)

      Usuń
  5. Cena odstrasza, a rzęsy mam w dość dobrym stanie więc pewnie się na nią nie skuszę:) ale doceniam efekty jakie daje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktoś nie ma potrzeby to jasne nie ma sensu używać....

      Usuń
  6. Ja słyszałam, że po pół roku te rzęsy odpadają ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również czytałam o tym że kiedy zakończy się kurację rzęsy z czasem wypadają i stają się takie jakie były na początku....trochę szkoda....

      Usuń
  7. Efekt kusi ale cena masakra :/ Skoro podrażnia oczy to chyba nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie delikatnie uczulił podczas pierwszej aplikacji kiedy zbyt dużo nałożyłam na powiekę,delikatnie szczypało i się zaczerwieniła ale z dnia na dzień minęło i wszystko było ok

      Usuń
  8. świetny efekt, śliczne rzęsy ! ;))

    obserwuję ♥
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post~:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń