26 lis 2013

Miłość od pierwszego.......użycia

Czyli moja nowa miłość do pielęgnacji rąk a mianowicie krem od EVELINE


MŁODE DŁONIe ODMŁADZAJĄCY KREM DO RĄK 8W1

Innowacyjna szwajcarska formuła, bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu odmładzającym, intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje. Stymuluje odnowę komórkową, wzmacnia strukturę naskórka i opóźnia procesy starzenia.


KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:
1. Intensywnie odmładza skórę.
2. Przeciwdziała oznakom starzenia.
3. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji.
4. Długotrwale nawilża i wygładza.
5. Poprawia jędrność i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.


Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i UREA w jednej formule bioHyaluron Plus Complex intensywnie nawilża i wygładza. Olejek makadamia przyspiesza naturalną regenerację i odbudowę naskórka. Volufiline wspomaga proces zwiększenia objętości podskórnej tkanki tłuszczowej, wyraźnie napinając, ujędrniając i uelastyczniając skórę dłoni.Kombuchka przywraca optymalną gęstość skórze. Skutecznie liftinguje i wygładza.Ekstrakt z lukrecji rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.



Krem znajduje się w bardzo ładnej tubce o pojemności 75 ml.Otwieranie jest bardzo łatwe typu "klik".Tubka jest matowa dzięki czemu nie śliska się w tłustych dłoniach.
Krem ma fajną konsystencję,łatwo się rozsmarowuje i bardzo szybko wchłania nie pozostawiając tłustej powłoki na dłoniach.Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny, perfumowany.
Na dłoniach kosmetyk pozostawia warstwę ochronną,która jest wyczuwalna,jednak ani trochę się nie lepi, ani nie roluje. Przy dłuższym i regularnym stosowaniu(ja smaruję kilka razy na dzień) dłonie stają się miękkie i wręcz aksamitne w dotyku. Uważam, ze jest to jedyny krem do rąk na rynku jaki do tej pory używałam, który spełnia obietnice producenta.
Plusy:
+wydajny( smaruje ręce non stop)
+opakowanie
+cena ( ok. 10 zł/75 ml)
+NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH!!!!!!!!!
+sprawdzona firma
+zapach
+nawilża
+regeneruje
+ochrania
+świetnie się wchłania
Minusów nie ma! Dla mnie jest genialny! Szczerze bardzo polecam!

11 komentarzy:

  1. Kupiłam ostatnio mojej mamie krem z tej serii, ale nie pytałam jak się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może, że się w niego zaopatrzę, bo właśnie poszukuję kremu do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała wypróbować, bo nałogowo smaruję dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie umiem zasnąć bez pokremowania rąk:D
    wiec zakupie go sobie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/favorite-gold-vogueccom.html
    ps. Klikniesz mi w baner VOGUEC na blogu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam go jeszcze u siebie :) ale kremów do rąk używam non stop, więc jak spotkam to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że tak fajnie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak gdzieś go zobaczę to na pewno wezmę, bo mam obsesję na punkcie kremów do rąk, szczególnie tak fajnie działających ;)

    OdpowiedzUsuń