5 lis 2013

Lip Twist Pen

Przedstawiam Wam pomadkę Lip Twist Pen ,którą otrzymałam w ramach współpracy z Etre Belle Polska.
LIP TWIST PEN
Luksusowa kremowa konsystencja łączy w sobie zalety szminki i liplinera. Produkt jest bardzo łatwy w aplikacji, trwały i zarazem łatwy do usunięcia w razie potrzeby. Nie wymaga ostrzenia. To idealny towarzysz każdej kobiety. Produkt dostępny w 6 kolorach








Pomadka znajduje się w kartonowym pudełku,jest bardzo elegancko wykonana.
 Łatwa w użyciu,nie zacina się podczas wykręcania jest to całkiem fajny pomysł ze sposobem aplikacji dla mnie na plus.
Otrzymałam ją w numerze 06 jest to piękny intensywny malinowy kolor..Aplikacja jest bardzo prosta z łatwością sobie poradzimy aby precyzyjnie pomalować usta,bardzo dobrze się na nich rozprowadza.Pomadka jest bardzo trwała kolor utrzymuje się bardzo długo na ustach.Zapach piękny ,delikatny.

Cena:
69,87 zł
Dostępna w sklepie on-line




12 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie intensywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocny kolorek, ale bardzo ładnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję świetna współpraca, uwielbiam czerwienie na ustach

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo dobrego czytam o tych kosmetykach.Ja mam cień do powiek tej firmy .Jest bardzo trwały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotkałam się z ta marką, ale kolorek bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki i fajnie wyglądają na ustach :) jednak ja rzadko maluje usta, zazwyczaj jest to balsam do ust lub delikatny błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny kolor, uwielbiam takie soczyste czerwienie
    niestety akurat mi nie pasują ;(
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń