4 lis 2013

Kolejne współprace i przesyłki.

Witam serdecznie:)
Dziś chcę Wam pokazać kolejne przesyłki w ramach dwu współprac jakie udało mi się nawiązać w ostatnim czasie :)

Pierwsza z nich to przesyłka od Polleny Ostrzeszów- Biały Jeleń 


a w niej zestaw próbek oraz emulsja do higieny intymnej





Natomiast kolejna to Etre Belle Polska przesyłka i współpraca nawiązana z Panem Robertem.

Do przetestowania otrzymałam pomadkę do ust w kredce-LIP TWIST PEN .


A jak u Was jakieś nowości w kosmetyczkach???Nowo nawiązane współprace???


7 komentarzy:

  1. jaka świetna pomadka :) ciekawe jak się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współprac ;) Pomadka w kredce jest interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od wczoraj chyba wysłałam ze 100 e-mailów z zapytaniem o darmowe próbki pod wpływem zafascynowania blogów o typowo takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ; ) Lubię produkty Białego Jelenia ; ) Pomadka wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Etre bell ma drogie i moim zdaniem przeciętne kosmetyki.Co do białego jelenia to lubię ich kosmetyki, czekam na recenzję, bo emulsji do higieny intymnej nie miałam, a chcę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje ;)
    Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super przesyłki, szczególnie mi się pierwsza podoba :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń