13 lis 2013

BIO Lip Balm, Quiz - 3w1

Dziś recenzja pomadki ochronnej otrzymanej od QUIZ COSMETICS

Bio Lip Balm Aloes-Rokitnik








Skład:
Petrolatum, paraffinum liqidum, isopropyl myristate, cera carnauba, paraffin, cera alba, lanolin, tocopheryl acetate, aloe barbadensis leaf extract, helianthus annuus (sunflower) seed oil, sesamum indicum (sesame) seed oil, hippophae rhamnoides fruit extract, parfum, alpha-isomethyl ionone, hexyl cinnamal, geraniol, linalool, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, propylparaben, benzoic acid.
W okresie zimowym pomadka ochronna to dla mnie mus.Obecnie mam już kilka w zapasie jedną z nich jest właśnie Quiz Bio lip balm z aloesem i rokitnikiem, 3 w 1 czyli odżywianie, nawilżanie,zmiękczanie i przede wszystkim ochrona ust.
Pomadka jest w standardowym dla pomadek ochronnych solidnym, plastikowym opakowaniu.Jest bezbarwna,bardzo ładnie pachnie.Bardzo fajnie nawilża,zmiękcza i wygładza usta.Nie lepi się, świetnie się nakłada na ustach nie podkreślając suchych skórek.


A Wy używacie pomadek ochronnych w okresie jesienno -zimowym???Macie jakieś ulubione?


17 komentarzy:

  1. nie wiedziałam że Quiz ma też pomadki ochronne, ładne ma opakowanie
    uzywam Nivea miodowej

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że chętnie bym wypróbowała, bo pomadki ochronnej używam bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko używam pomadek, bo zawsze na ustach mam szminkę albo błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam tego balsamu do ust ;) Fajnie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem jest Neutrogena ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam ostatnio Tisane i Eveline Ta druga nawet lepsza bo bardziej treściwsza i dobrze pielęgnuje suche usta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie miałam bo nie mogę dorwać w sklepach ;) ja zazwyczaj mam albo z Nivea albo z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam zeszłej zimy i sprawdzał się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. takiej jeszcze nie widziałam pomadki ;) używam oczywiście :) piękne masz usta

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej pomadki,ale chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka ochronna to must have :D W zeszłym roku cisnęłam Oeparol, teraz mam balsam z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:) czy ktoś wie gdzie można ją kupic?

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej firmy miałam kiedyś tylko cienie do powiek, teraz usta smaruję masłem shea gdy jestem w domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam miodków z Oriflame, wazeliny do ust i mam dwie pomadki i balsamy. Dużo rzeczy mam do ust ;) A o tej pomadce nie słyszałam, ale może kiedyś po nią sięgnę, jak skończą mi się zapasy...

    OdpowiedzUsuń