14 paź 2013

Kolejna recenzja:)

Witam w tak piękny poniedziałkowy dzień:)
Dziś przychodzę z recenzją kolejnego kosmetyku który otrzymałam w ramach współpracy z Drogerią Sekret Urody.
Będzie mowa o błyszczyku do ust Joko- Virtual, Splash, Water Glaze.

O produkcie:

Bezdrobinkowy, półtransparentny błyszczyk zapewniający efekt pełnych, mokrych ust. Nowa, lekka formuła błyszczyka z naturalnym kompleksem pielęgnacyjnym (olej winogronowy, olej sojowy, olej jojoba, witaminy A i E) zapewniają uczucie lekkości i nawilżenia. Nieklejąca konsystencja i aplikator w postaci pędzelka uprzyjemniają aplikację kosmetyku.


Cena: ok.13 zł/9ml


Uważam ten błyszczyk za naprawdę dobry. Konsystencja jest dość klejąca, ale z drugiej ma się wrażenie, że błyszczyk jest ciut za rzadki. Trzeba nakładać bardzo ostrożnie bo inaczej spływa z ust i wydostaje się poza kontur. Zapach bardzo przyjemny, smaku nie wyczułam :)Opakowanie jest bardzo estetycznie wykonane.Najważniejszy dla mnie jest jednak  nasycony kolor i efekt mokrych pełnych ust, który ten błyszczyk daje.Kolor świetny,długo utrzymuje się na ustach.

Plusy:
-cena
-pojemność
-opakowanie
-pędzelek
-spory wybór kolorów
-super nawilża
-długo utrzymuje się na ustach
-jakość za tę cenę naprawdę ok
-super efekt mokrych ust

Minusy:
-dostępność
-potrafi się rozlewać poza kąciki
-zbyt rzadka konsystencja



Podsumowując całkiem fajny błyszczyk za niewygórowaną cenę wart wypróbowania:)
Miała któraś z Was go??

15 komentarzy:

  1. Nie miałam ;p Dla mnie chyba za ciemny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor nie jest aż tak bardzo ciemny całkiem ok :)

      Usuń
  2. oj mi kolor również się podoba :) idealny właśnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie odcień za mocny, ale na Twoich ustach bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę czerwień, ale w pomadkach. Nie ogarniam błyszczyków w takich kolorach, zawsze mi coś nie wychodzi. Kolorek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odcień uwielbiam takie intensywne kolorki :*

    OdpowiedzUsuń