29 paź 2013

Vichy, Normaderm -Żel głęboko oczyszczający

Dziś słów kilka o żelu do twarzy Vichy.
Żel głęboko oczyszczający wzbogacony w kwas salicylowy o działaniu antybakteryjnym oraz Totarol o właściwościach łagodzących podrażnienia. Doskonale oczyszczona skóra jest gładsza i widocznie zdrowsza.
Wydajny i przyjemny w stosowaniu żel oczyszczający. Odpowiedni do skóry wrażliwej. Hypoalergiczny. Bez parabenu. Bez alkoholu. Bez mydła.Konsystencja żelu ułatwia oczyszczanie skóry i spłukiwanie produktu.

 Wzmocniona skuteczność. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Dogłębnie odblokowuje pory. Nie zawiera mydła. Hypoalergiczny. Testowany na skórze wrażliwej.
Wskazania: zaskórniki,rozszerzone pory,błyszczenie,zaczerwienienia, nawracające niedoskonałości. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Peg-200, Hydrogenated Glyceryl Palmate, Decyl Glucoside, Glycerin, Peg-120 Methyl Glucose Dioleate, Peg-7 Gliceryl Cocoate, Ci 19140, Ci 42053, Totarol, Triethanolamine, Salicylic Acid, Sodium Citrate, Dipotassium Glycyrrhizate, Capryloyl Salicylic Acid, Eperua Falcata, Dextrin, Parfum


Produktu tego używam ja jak i mój partner do mycia twarzy zawsze wieczorem. Używamy go ponad tydzień.Kosmetyk znajduje się w przezroczystej butli więc spokojnie możemy kontrolować poziom zużycia ,a dzięki pompce aplikacja jest bardzo wygodna.




Żel ma lekko zielone zabarwienie i ma świeży zapach mi kojarzy się z cytrusami).Jest bardzo wydajny jedna pompka wystarcza na dokładne oczyszczenie twarzy.żel ma przyjemny zapach ,fajnie się pieni i bardo dobrze,dogłębnie oczyszcza skórę jest ona miękka i odświeżona. 


Produkt nie usuwa niedoskonałości, ale wysusza drobne wypryski ze względu na kwas salicylowy, który posiada w swoim składzie.Minusów nie zauważyłam.Delikatnie ściąga i wysusza skórę,ale wysuszanie jest jego zadaniem.Używam kremu nawilżającego na noc więc dla mnie to żaden minus.
Bardzo polecam zarówno tym,którzy mają problemy z cerą jak i tym,którzy potrzebują tylko dobrego oczyszczenia po całym dniu.

Cena: 30 zł /200 ml

7 komentarzy:

  1. żelu akurat nie miałam ale jako nastolatka używałam kremu na noc, na dzień i podkładu z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję go użyć po zakończeniu obecnego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jakiś czas temu i również przypadł mi do gustu, więc na pewno kiedyś do niego wrócę ;) Może trafię na jakąś promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię produkty z pompką, a tego żelu jeszcze nie miałam, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń