26 paź 2013

TAG: 8 najczęściej używanych rzeczy

Hej kochane dziś nietypowy wpis bo będzie to TAG 
Spotkałam się na YT z takimi filmikami i spodobała mi się ten  TAG dlatego sama postanowiłam go zrobić:)
Mam nadzieję ,że Wam się spodoba i  przyłączycie się do wspólnej zabawy.
Zapraszam :)

1. Najczęściej używana szminka/błyszczyk?


Ostatnio polubiłam się z dość mocnymi kolorami na ustach i używam najczęściej pomadki Dior 999,błyszczyk Virtual oraz by nawilżyć usta masełko Nivei.


2. Najczęściej używane kolczyki?
 Nie noszę kolczyków dlatego że nie mam przebitych uszu:) 

3. Najczęściej używana koszula/bluzka?

Jedna z moich ulubionych koszul ,którą najbardziej lubię nosić wpuszczoną w spodnie,głównie z  dżinsami :)

4. Najczęściej używane lakiery do paznokci?

Są to trzy lakiery, a dokładnie dwa lakiery i odżywka :Eveline diamentowa , którą stosuje jako bazę pod każdy lakier,kameleon Alle Panzokcie i nudziak z drobinkami Lemax.

5. Najczęściej używane buty?

No to własnie te.Wygodne i ciepłe co tu więcej pisać:) Zakupione w CCC :P

6. Najczęściej używany produkt do włosów?

Co do włosów  to często zmieniam różne kosmetyki do ich pielęgnacji począwszy od szamponów a kończąc na odzywkach czy maskach.Ale znalazłam dwa kosmetyki ,które używam najczęściej jest to odzywka Loton i lakier Taft :)

7.Najczęściej używane perfumy?

Ostatnio maltretuje Miraculum Rose i resztki już odpowiednika bodajże Dolce Gabbany z FM

8. Najczęściej używana torebka?


Kiedyś częściej zmieniałam torebki biorąc pod uwagę i strój i porę roku.Teraz jestem wierna jednej która moim zdaniem pasuje do wszystkiego :) Poza tym jest odpowiednio duża , lekka, ma długi pasek co jest plusem,strasznie nie lubię torebek takich typowo do reki.

Jak Wam się podoba taki wpis????
Może ,któraś z Was skusi się na taki Tag??? Zapraszam chętnie poczytam jakie są wasze ulubione rzeczy , które najczęściej używacie:)

Życzę miłego czytania i udanego weekendu buziaki:*

9 komentarzy:

  1. Super tag:) Świetne buty!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tag może zrobię... torba bardzo mi się podoba , wygląda na pakowną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Tag bardzo fajny ;)
    Sama chętnie taki u siebie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny ciekawy Tag ;) Ja chyba też go u siebie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio zaszalałam i zaopatrzyłam się w wiele perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post :) może go u siebie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/romantic-walk.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    jesteś naprawdę bardzo ładna :)
    rewelacyjny blog ! Ogólnie podoba mi się jego design i sposób prowadzenia :)
    nic dodać , nic ująć , podziwiam ! :))
    a ja zapraszam Cię na mój blog --> http://anja-bloguje.blogspot.com/
    (: a może obserwujemy ? będę zaszczycona <3
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny tag, masz genialną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń