25 paź 2013

Nowości....

Czyli co przyszło pocztą w ramach współprac. 


Od firmy Quiz Cosmetics

1.Pomadka ochronna do ust Aloes-Rokitnik
2.Lakier do paznokcie Safari kolor nr 268
3. Błyszczyk do ust Safari kolor nr33


Kolejna przesyłka to świeża współpraca z fryzjerskim sklepem internetowym


Dzięki uprzejmości Pani Uli mogłam sama wybrać sobie produkt do testowania i skusiłam się na odżywkę dwufazową z olejkiem arganowym,Schwarzkopf.





Zapraszam do polubienia mojego profilu na FB :) klik -----> Bruniastyle

P.S.
Chciałabym bardzo zmienić wygląda swojego bloga a zupełnie nie mam pojęcia jak to zrobić ,gdy próbuje coś zmienić sama to znika mi polowa rzeczy:P
Może ktoś pomoże?Albo wiecie kto zajmuje się tym na blogu???

8 komentarzy:

  1. Gratulacje. Jestem bardzo ciekawa tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne współprace ;) Moje gratulacje :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współprac ;) Odżywka też mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna nowa współpraca :) ciekawa jestem bardzo jak ta odżywka będzie się sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :) niestety nie znam się na zmianie wystroju za bardzo ;/

    OdpowiedzUsuń