2 paź 2013

Miss X lakier do paznokci

Jakiś czas temu pokazywałam Wam przesyłkę w ramach współpracy z Drogerią Sekret Uroda.W paczce były dwa lakiery do paznokci. Dziś chcę Wam przybliżyć jeden z nich,kolor wydaje mi się być super na jesień :) Z resztą same ocenicie.

Kilka słów o marce Miss X

Marka MissX została stworzona dla tych, którzy chcą wyrazić swoją osobowość prostymi, ale i kreatywnymi zabiegami. To produkty przeznaczony dla kobiet świadomych – ceniących jakość, które dostosowują modę do swojej osobowości. MissX wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta, ma na uwadze obecne i nadchodzące trendy. Jest wyrazistym dopełnieniem wizerunku kobiety. 

MissX to:
- bogata gama kolorów od awangardy do harmonii
- najnowsze trendy
- indywidualny makijaż
- jakość w przystępnej cenie


A teraz o lakierze.





Kolor o numerze 15- ciemne bordo.Lakier jest w małej buteleczce o pojemności 8 ml w cenie  6,90 zł dostępny w Drogerii Sekret Uroda.Jest dość rzadki ale dwie warstwy pokrywają paznokieć równomiernie bez smug.Pędzelek jest płaski ,prosty nie ma problemu z malowanie bo fajnie pokrywa cała płytkę paznokcia.Wysycha dość szybko.Troszkę kolor uciążliwy w zmywaniu.
Niestety nie mam wielu zdjec paznokci pomalowanych nim ponieważ mam je w opłakanym stanie i na dzień dzisiejszy są ściete prawie do zera:( Bardzo mi pekają i to na samym  srodku płytki.Nie wiem czy to wina odzywki ???Wczesniej używałam Eveline 8 w 1 i było ok teraz zmieniłam ją na Diamentowa i jest źle:(
Spotkałyscie się z tymi lakierami??Bo ja jestem zaskoczona , nie słyszalam wcześniej o tej marce.A szczerze to nawet całkiem fajne lakiery za niską cene.

12 komentarzy:

  1. Świetnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tych lakierach chyba jeszcze nie słyszałam :) ale lubię wszelkie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pazurki ;) może odstaw diamentową i wróć do 8 in 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki :) moje paznokcie nie wiem czemu też coś w średnim stanie ostatnio..;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach. Lubię takie odcienie czerwieni....a o tych lakierach jeszcze nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń