30 paź 2013

Lemax marmurkowy

Dziś chcę Wam pokazać lakier marmurkowy Lemax.


Moja ocena:
Lakier jest w buteleczce o pojemności 12 ml i kosztowała mnie całe 3 zł.Z uwagi na pękaty kształt buteleczki, producent nadał im nazwę Lakier Dzbanek.


Lakier posiada przyjemną, kremową formułę o klasycznym wykończeniu, wzbogaconą o spory dodatek maleńkich, czarnych drobinek.Konsystencja jest idealna (nie za gęste, nie za rzadka) łatwo się rozprowadza. Pędzelek średniej wielkości, dobrze się nim maluje. By dokładnie pokryć płytkę paznokcia potrzebne są co najmniej 2  warstwy. Schnie standardowo, niezbyt szybko. Przy zmywaniu drobinki stawiają opór, ale nie jest najgorzej.Trwałość to około 3 -4 dni więc całkiem nieźle. Niestety lakier nie ma żadnej nazwy ani numerka dlatego ciężko mi określić kolor,ale jest to taki beż z czarnymi drobinkami.Jedynym minusem jest dostępność tych lakierów ja upolowałam go na ryneczku w swoim mieście.


A na moich pazurkach wygląda on tak





Jak Wam się podobają??Lubicie takie efekty na paznokciach??

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też, ale nigdzie nie mogę znaleźć :/

      Usuń
  2. Nie widziałam jeszcze takiego Lemaxa marmurkowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ślicznie, bardzo podoba mi się ten efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się :)
    jak tylko zobaczę to kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam różowy :) ale marzą mi się wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny efekt i piękne Twoje długie pazurki :) też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt bardzo mi się podoba ;)
    Ogólnie lubię Lemaxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny lakier, śliczne paznokcie :D
    obserwuję i liczę na rewanż http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem że na allegro były w mniejszych buteleczkach:)

    OdpowiedzUsuń