9 wrz 2013

Weselnie

Hej piękne :)
Jeszcze tydzień i mam wesele;/ nie miałam w ogóle pomysłu na sukienkę ,aż wczoraj spotkałam jedną i kupiłam.Do końca  nie wiem czy nadaje się ona na taka uroczystość????Wesele nie jest w rodzinie idziemy do mojego K.kolegi za którym ja osobiście nie przepadam a za jego żoną już kompletnie.Jak się dowiedziałam ,że jesteśmy zaproszeni to nawet mnie to nie cieszyło.Proszę doradźcie mi jakie mogę dodatki założyć do tej kiecki i czy w ogóle ona się nadaje.
Wygląda ona tak:





Z tego wszystkiego zapomniałam doda ,że sukienka jest z Sinsa'y za 69,99 zł

A dodatki jakie zamierzam dobrać to:

-kwiatki do włosów
-pierścionek
-perełki być może(szybciej nie)
-buty
-kopertówka

plus bransoletka o ile zdąży mi dojść na czas :P (a czemu?o tym napiszę jak dotrze)

12 komentarzy:

  1. ja jestem na tak ♥ jest śliczna :) oczywiście że się nadaje :) z dodatków delikatne kolczyki i jakąś bransoletkę to widzę :) Buty albo czarne albo nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie buty czarne mam.....bransoletkę tez jakaś znajdę i zamiast kolczyków bo nie nosze myślałam o perełkach na szyje....

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. upiąć w koka :P miałam zamiar rozpuszczone ale nie lubię jak gdzieś będą mi opadać podczas jedzenia:)

      Usuń
  3. strasznie mi się podobają takie sukienki :)
    można szaleć z dodatkami ale z umiarem :) postawić na jeden kolor, lub dobrać 2 kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest sliczna :) postaw na czarne dodatki do niej

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka śliczna, ja bym dobrała czarne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba sukienka ;) Wygląda na wygodną - a to jest bardzo ważne, żeby dobrze się bawić na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie :) Jestem na tak! Miałam podobną na weselu w Hiszpanii za 38 zł :D

    OdpowiedzUsuń