4 wrz 2013

Nivea Body Balsam Do Ciała Pod Prysznic Nawilżający

W ostatnim czasie firma NIVEA poszukiwała 1000 testerów, którzy wypróbują nawilżający balsam do ciała pod prysznic Niebieska rewolucja.


Do mnie trafiła duża, biała butla balsamu nawilżającego z czego się ucieszyłam bo mam skórę dość suchą.A dziś recenzja tego balsamu,który miałam okazję przetestować i stał się on moim ulubieńcem.
Do tej pory używałam zwykłych balsamów,standardowo po kąpieli balsamowałam ciało i czekałam ,aż kosmetyk się wchłonie.




Co obiecuje producent :


Pierwszy Balsam Do Ciała Pod Prysznic Nivea to nowy sposób na szybkie i przyjemne odżywienie skóry. Wygodny i przyjemny sposób na uzyskanie aksamitnie miękkiej skóry już pod prysznicem

Rezultat : uczucie miękkiej jedwabistej skóry od razu po wyjściu spod prysznica. Bez konieczności czekania na wchłoniecie się balsamu. 

DZIAŁANIE:

Nakładasz odżywczą formułę z mleczkiem migdałowym bezpośrednio na mokrą skórę. Balsam działa jak odżywka, szybko i łatwo nawilżając skórę. Po kilku sekundach spłukujesz pozostałości balsamu z ciała. Następnie możesz od razu się wytrzeć i ubrać, nie czekając na wchłonięcie się balsamu do ciała.

Stosując balsam do ciała pod prysznic oszczędzasz 4 min. dziennie, czyli aż 24h w ciągu roku. To zupełnie tak, jakby ktoś podarował Ci dodatkowy dzień!
Rekomendowana cena detaliczna 16,99 zł/ 250ml; 24,49 zł/ 400ml
SPOSÓB UŻYCIA:
1. UMYJ
  • Umyj ciało swoim ulubionym żelem pod prysznic. Spłucz pianę,
    ale jeszcze się nie wycieraj!

    2. APLIKUJ
    Nałóż balsam do ciała pod prysznic na mokrą skórę. Ciepło wody aktywuje formułę, dzięki której balsam łatwo i szybko się wchłonie.

    3. SPŁUCZ
    Odczekaj kilka sekund i spłucz pozostałości balsamu.

    4. GOTOWE
    Wyjdź spod prysznica i osusz ciało ręcznikiem. Możesz od razu nakładać ubranie - nie musisz czekać, aż balsam się wchłonie,
    a w dodatku skóra nie będzie tłusta!
Składniki: Aqua, Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Maris Sal, Sodium Carbomer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Linalool, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.




Jak wrażenia? Jak najbardziej na plus! Jeśli chodzi o zapach – typowy dla kosmetyków firmy Nivea.Bardzo przyjemny dla nosa.Balsam jest zamknięty w wygodnej miękkiej tubie.Opakowanie jest bardzo poręczne, akurat mieści się w dłoni, tak że nie ma problemu z wydobyciem balsamu pod prysznicem. 

Zamknięcie jest na zatrzask, łatwo się otwiera, nie zacina się. Balsam ma lekką,lejącą białą konsystencję ,jest wydajny.Łatwo i przyjemnie nakłada się na mokre ciało,trwa do bardzo krótką chwilę.Następnie należy spłukać nadmiar balsamu, osuszyć ciało i gotowe.Skóra po użyciu balsamu jest gładka i dość nawilżona.Nie zostawia na skórze tłustego filmu i po jego spłukaniu można bez problemu założyć ubranie.

Smarowanie tradycyjnymi balsamami często zaniedbuję, bo nie lubię czekać, aż się wchłoną. W tym przypadku w ogóle nie mam takiego problemu.Podsumowując bardzo przyjemny zapach, szybkie aplikowanie, odpowiednia konsystencja,duże opakowanie, wydajność,bardzo dobre nawilżenie.

W ten sposób zostałam fanka balsamu do ciała pod prysznic.Polecam, chociażby ze względu na nowe doświadczenie.

15 komentarzy:

  1. nie miałam go jeszcze, zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam próbkę tego produktu 50ml , ale u mnie sie nie sprawdził,wogole nie nawilzył mojej skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. też go nie miałam :) ale super, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o nim bardzo różne opinie ale chyba jednak sama go kupię i się przekonam jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tego balsamu i chyba mnie w końcu namówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie mam mieszane uczucia ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersje odżywczą i też bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie użyłam,grzecznie czeka w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam próbkę tego balsamu muszę wypróbować :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty Nivea więc z pewnością go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poczytaj sobie posta od kosmetykibeztajemnic. Angel pisze tam, że jak zwykłym balsamem posmarujesz się pod prysznicem to będzie ten sam efekt albo i nawet lepszy :) Ot taka ciekawostka :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze go nie miałam, ale przyznaję, że bardzo mnie kusi i na pewno kiedyś go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele razy już czytałam o tym balsamie i chyba w końcu się skuszę :)

    http://life-is-too-short-for-sadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń