24 wrz 2013

Miraculum Women Collection ROSE- Woda perfumowana.


Dziś przedstawiam Wam zapach.Jest to woda perfumowana ,którą otrzymałam w ramach współpracy z Drogerie Sekret Urody.






Woda perfumowana Miraculum Women Collection ROSE stanowi esencję kobiecego wdzięku. Zawiera nutkę dyskretnej zmysłowości, a jednocześnie urzeka subtelnością i prostotą. W zapachu odnaleźć można wyjątkowe akordy kwiatów: magnolii, frezji i jaśminu, oplecione orzeźwiającymi nutami owocowymi. Całość kompozycji wieńczy ambra oraz białe piżmo. Idealny na każdą okazję jako dodatek do ulubionych strojów. Sprawi, że poczujesz się gwiazdą codziennego życia.

Kategoria zapachu: kwiatowa

Nuta głowy: frezja, liczi
Nuta serca: magnolia, kwiat jaśminu, imbir i perz
Nuta bazy: ambra i białe piżmo

Pojemność: 


50 ml/23,80 zł
100 ml/35,00 zł

Do kupienia tutaj ----->ROSE







Woda jest zapakowana w bardzo ładny kartonik zabezpieczony dodatkowo folią.Mamy pewność że nikt ich nie otwierała i nie używała przed nami:)W środku kartonika znajduje się bardzo prosty, elegancki flakon.Zapach dla mnie po pierwszym użyciu nie był zadowalający mimo że mamy połączenie kwiatów i owoców.Wydawał mi się za ciężki.Ale po kilku godzinach dało się wyczuć bardzo fajny aromat jaśminu.Ogólnie zapach ten jest dość przyjemny i intensywny.Zapach utrzymuje się dość długo ok 5 godz, na ubraniach nawet dłużej,po całym dniu.

11 komentarzy:

  1. ładny flakonik ale zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) nie moje klimaty, flakonik śliczny, ale sceptycznie do Miraculum jestem nastawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie ;) Jestem ciekawa jak pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. musi być bardzo ładna :) lubię wody kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak pachnie, może przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny flakonik ;]zapraszam na post USA 1 http://claudialovexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych perfum, ale za taką cenę pewnie warto je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak normalnie niezbyt lubię frezję ale jakoś perfumy z tym zapachem mi się strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń