5 sie 2013

Zużycia w lipcu

Przyszła pora na małe denko.Udało mi się wykończyć niektóre kosmetyki głównie z pielęgnacji.Nie jest ich dużo ponieważ zawsze staram się kupować kosmetyki o większej pojemność. :)


  1. Tonik ogórkowy Ziaja-daje mi wszystko czego oczekuję od toniku. 
  2. Szampon aloesowy do włosów suchych również Ziaja-bardziej polubiłam się z figowym szamponem z tej serii, aloesowy jest "taki sobie".
  3. Maska do losów Bingo Spa-maska całkiem przyzwoita i niedroga, ale niestety bez efektu wow.
  4. Lady speed stick Antyperspirant żelowy w sztyfcie -ma bardzo przyjemny zapach , nie uczula , wydajny,przystępna cena , nie zostawia śladów 
  5. Peeling do stóp Bebeauty z Biedronki-ładnie oczyszcza i wygładza skórę. 
  6. Krem do depilacji Eveline-zdecydowanie nie polecam, lewie zużyłam, ma nieprzyjemny jak dla mnie zapach i nie wydaje mi się żeby tak perfekcyjnie usunął włoski po 3 minutach trzeba czekać dłużej.


8 komentarzy:

  1. z Bingospa polecam maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik ogórkowy Ziaji też lubię i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ziaje :)

    Ps niestety obserwować można tylko jako osoba publiczna nie jako fanpage dlatego tez nie zaliczylo mi Twojego polubienia i tym samym ja nie mogę polubić Twojej strony :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady speed stick uwielbiam . Najlepszy jak dla mnie wydajnosc cena i dzialanie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tonik ogórkowy Ziaja :) Świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam krem do depilacji i bardzo go lubię, ale może to wynikać z tego, że jest to mój pierwszy taki krem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tonik ogórkowy również lubię :)

    OdpowiedzUsuń