5 sie 2013

ZIAJA krem do rąk ochronny z ekstraktem z bawełny

Dziś recenzja kremu do rąk ,którego używałam już dość dawno mimo to nie wykorzystałam od końca a czemu???? O tym w recenzji......
Krem otrzymałam  do testów od firmy JM Spa&Wellness Kosmetyki.

Intensywna ochrona skóry rąk narażonych na częsty kontakt z detergentami oraz wrażliwych na wiatr, mróz, zmiany temperatury.



Działanie: 
- wzmacnia funkcje ochronne naskórka 
- wygładza i uelastycznia skórę dłoni 
- likwiduje uczucie szorstkości. 


Zawiera bioformułę COTTON, ekstrakt z bawełny, silikony. 

Skład: Aqua (Water),Cetearyl Alcohol, Canola Oil, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Gossypium Herbaceum Extract, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Citric Acid. 


Opakowanie
100 ml/3,60 



Moja opinia:

Zwykły krem do rąk którego zadaniem jest nieść ukojenie dłoniom zniszczonym przez częste używanie detergentów oraz dłoniom zniszczonych przez przemarznięcie. Krem do rąk jak to krem i ten również jest zwykły jakoś nie spotkałam się jeszcze z jakimiś spektakularnymi efektami po używaniu kosmetyków tego typu.Krem jest tani i łatwo dostępny: od dużych hipermarketów przez Rossmann do malutkich osiedlowych drogerii. Konsystencja bardziej mi podchodzi pod mleczko niż krem ponieważ jest rzadka Zapach bardzo mi się podobał, taki delikatny i nienachalny. Przyznam szczerze, że był on dla mnie największym atutem tego kosmetyku.Jeżeli chodzi o działanie, to krem nie powala. Owszem, wchłania się szybciutko, nie klei się i nie pozostawia tłustych rąk.
Ogólnie jest to zwykły krem nawilżający, nie pielęgnuje dłoni w widoczny sposób.Kto szuka wygładzenia, natłuszczenia czy odżywienia  będzie rozczarowany. Kto szuka zwykłego nawilżacza może za taką cenę
go wypróbować.Krem nie spełnia swojej podstawowej funkcji.Ja wiele kremów zużyłam w swoim prawie trzydziestoletnim życiu  i lepszych i gorszych, a ten niestety jest jednym z tych gorszych.
Bardzo lubię firmę ZIAJA, posiadam wiele ich kosmetyków ,które sprawdzają się na mojej skórze ale ten krem nie jest w 100 % trafiony.
Czy polecam? Zdecydowanie nie! Szkoda nawet tych trzech złotych na coś, co nie przynosi w żadnym stopniu rezultatów.



Podsumowując:

Plusy: 
  • szybko się wchłania
  • fajny ,przyjemny, delikatny zapach
  • nie zostawia tłustej warstwy
  • jest wydajny
  • tani

Minusy:

  • konsystencja zbyt rzadka, prawie lejąca
  • szata graficzna jest bardzo uboga i prosta,opakowanie jest niezbyt wygodne 
  • nawilża na krótko
  • na zimę raczej za słaby 
  • po użyciu trochę się lepi


4 komentarze:

  1. w tym kremie przeszkadza mi jego wodnista konsystencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no konsystencja jest fatalna....dosłownie spływa z dłoni po wyciśnięciu z tubki

      Usuń
  2. Według mnie nie robił nic, nawet zapach po jakimś czasie zaczął mnie drażnić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to chyba jedyny Ziajkowy bubel jaki do tej pory miałam....

      Usuń