20 sie 2013

Antybakteryjny żel do rąk .

 Nie ważne czy jesteś w podróży czy w domu - jeśli chcesz poczuć, że masz czyste ręce - Carex jest dla Ciebie. 

Antybakteryjny żel do rąk firmy Carex, który czyści ręce bez użycia wody.Kupiłam dzięki próbce z gazetki Rossmanna i nie żałuję.  Żel jest na bazie etanolu, który skutecznie radzi sobie z bakteriami. Zawartość gliceryny dodatkowo nawilża dłonie i nadaje im miękkość. Doskonały również dla dzieci. Producent zapewnia, że starcza go na 100 aplikacji.



Dlaczego żel Carex?
1.  Nie wymaga użycia wody.
2. Szybko i skutecznie zabijaja do 99.9% bakterii, nie wysuszając skóry rąk.
3. Jest bardzo wydajny - jedno opakowanie starcza nawet na 100 aplikacji.
4. Wyposażony jest  w wygodną pompkę pozwalającą na odpowiednie dozowanie żelu.
5. Łatwo rozprowadza się nawet w trudno dostępnych miejscach: miedzy palcami i przy paznokciach.
6. Szybko schnie i pozostawia przyjemnie odświeżone ręce bez zapachu alkoholu.
7. Możesz go wszędzie zabrać ze sobą dzięki wygodnym opakowaniom.

To produkty na bazie alkoholu (etanolu), który skutecznie usuwa większość bakterii takich jak bakterie E. coli, gronkowca, ropy błękitnej i paciorkowca oraz wirusów. Wysoka zawartość alkoholu w żelu sprawia również, że nasze produkty błyskawicznie wysychają pozostawiając ręce odświeżone. Żele zawierają także znaną ze swoich właściwości pielęgnacyjnych glicerynę, która pomaga utrzymać skórę miękką i nawilżoną.

Skład: Alcohol denat, Aqua, Glycerin, Carbomer, Parfum, Aminomethyl Propanol

W pierwszym momencie czuć alkohol, a potem dopiero dość mocny,przyjemny zapach.
Mała buteleczka z pewnością zmieści się do każdej torby, ja zawsze mam go przy sobie, bo nigdy nie wiadomo kiedy się przyda.Skóra nie jest wysuszona, przyjemna w dotyku,a ręce bardzo fajnie pachną.Żel jest najbardziej przydatne w sytuacjach, kiedy nie mamy dostępu do wody, ale można go również używać w domu zawsze wtedy, kiedy chcemy mieć dodatkową pewność, że nasze ręce są higienicznie czyste.
 Plusy:
doskonale się wchłania i szybko wysycha
- nie pozostawia lepkiej warstwy
- nie przesusza skóry
- daje uczucie świeżości i czystości
- żelowa konsystencja
- ładny zapach
- bardzo wydajny
- kilka wersji do wyboru
- wygodne opakowanie z pompką
- niewielkie, poręczne opakowanie zmieści się do każdej torebki

niezastąpiony w podróży i w warunkach uniemożliwiających na korzystanie z kranu
Minusy:
- chyba tylko to że bardzo czuć alkoholem zaraz po aplikacji
- i być może dla niektórych cena

Cena: ok. 10 zł/50ml Drogerie Rossmann,markety.

Używacie tego rodzaju antybakteryjnych żeli?

11 komentarzy:

  1. Jak jest tak dobry, cena może być ;p Gorzej zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można go pewnie kupić tez na jakichś promocjach:)a zapach dość szybko znika wiec tez nie ma większej tragedii

      Usuń
  2. moja przygoda z antybakteryjnymi zaczela się od zelu bath&body works, nawet mój chłopak pokochał ten zel i sprawil sobie Carexa, bo gdy tamten się skończył, a do Złotych Tarasów nam daleko, trzeba było zrobic zapasy:) polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez się polubiłam juz z tym produktem:)

      Usuń
  3. hmm nie mialam i raczej za testy sie nie wezme :) dla mnie zbedny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zbędny to jasne.....ja będąc gdzieś np na mieście, dotykaj ac wszystkiego a później coś jedząc muszę mieć czyste dłonie....

      Usuń
  4. Słyszałam o nim trochę :)
    Ja niezbyt lubię zapach alkoholu, tym bardziej w kosmetykach, a cena nie jest aż taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no alkohol jest tu niezbędny by zabić zarazki ,bakterie na naszych łapkach...tak cen nie jest aż tak wygórowana....poza tym produkt mimo że mały bardzo wydajny:)

      Usuń
  5. Zawsze mam w torebce i często używam poza domem :)

    OdpowiedzUsuń