13 sie 2013

Zakupy

Czyli to co ostatnio wpadło mi w ręce.
Na początek 2 dodatki za piątaka : spineczki -kwiatki H&M i pierścionek C&A(nie mogłam go zostawić tak mi się spodobał i mimo stania w kolejce 20 minut kupić musiałam :D)
H&M

 C&A



W biedronce o dziwo na pólkach stało pełno buteleczek więc kupiłam jedną zapasową bo kto wie może ten szał jeszcze się ni skończył i wykupią.A mowa o micelku z BeBeauty.

W Rossmannie  zaopatrzyłam się w antyperspirant Adidasa,który ma śliczny zapach bynajmniej mi się podoba.

 i z ciekawości wzięłam krem BB Wibo-zobaczymy co z tego będzie.
Oprócz tego wzięłam mojemu K. jego ulubione mydełka Protex i żel pod prysznic ale zdjęć nie robiłam 
:P

A wczoraj dostałam wygrany tusz od Avonu który wygląda tak:
I to tyle jeszcze czekam na kilka  przesyłek być może w tym tygodniu.:)
Buziaki :*



19 komentarzy:

  1. maskara jest kosmiczna a pierścionek śliczny, biedronkowy płyn mam w zapasach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie kosmiczna....a na płyn chyba powoli kończy się ten szał...

      Usuń
  2. Fajne zdobycze mogłabyś sie podzielić ;P
    Pozdrawiam i życzę udanego dnia - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy pomalowane tym tuszem z Avonu wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten pierścioneczek! :) jestem też ciekawa tego tuszu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spineczki :D

    Mascara mocno mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt testowania możesz zobaczyć na moim fejsiku:)

      Usuń
  6. fajne zakupy :) spineczki i pierścionek śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) Pierścionek pomarańczowy super!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy!
    jestem bardzo ciekawa tego tuszu z Avonu;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy i gratuluję wygranej również jestem ciekawa jak ten tusz się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię płyn micelarny z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierścionek misie podoba;) mascary bałabym się używać, choć widziałam,że ładnie sobie radzi z rzęsami;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten dezodorant z Adidasa jest super ;) Ogólnie fajne zakupy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: www.magia-testowania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀

    Bardzo fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten tusz tak mnie intryguje :) bede czekac na recenzje :p

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo:)
    Ja także chciała bym się dowiedzieć czegoś więcej na temat tuszu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń