7 sie 2013

Sklep z odzieżą JapanStyle.....



JapanStyle24.pl nie ma nic wspólnego z odzieżą Japan Style oferowanej przez wielu sprzedawców na Allegro czy konkurencyjnych sklepach internetowych, Firma ma swoje, szwalnie gdzie dbamy o jakość towarów. Marka Carlo Lamon to natomiast znakomitej jakości produkty europejskie. 
Nie jest to firma, która siedzibę ma w Chinach, Japonii lub innych tego typu krajach, a w Polsce! Co jest to rzadkością. Zawsze szukając na allegro ubrań wyskakiwało mi, iż firma jest z Chin w tym przypadku jest zupełnie inaczej. 
Po za tym, iż jest to firma odzieżowa, stawiają też na ofiarowanie pomocy. Firma ta pomaga dzieciom z Domu Dziecka w Toruniu, co mnie zaskoczyło, ponieważ mało jaka firma interesuje się biednymi, małymi dziećmi. Za każdego posta o sklepie firma Japan Style może przekazać 10 zł na Dom Dziecka. 

Strona ta ma fajny program właśnie dla blogerek i blogerów.Zapraszam do odwiedzenie tej strony, bo rzeczy mają naprawdę fajne tutaj strona sklepu Japan Style.

W swojej ofercie mają naprawdę fajne sukienki kilka wpadło mi w oko


 posiadają również odzież dla mężczyzn najmodniejsze w tym sezonie bluzy
rewelacyjna jest bejsbolówka męska
i bluza z kapturem
Bardzo fajne ciuszki i dodatki naprawdę watro odwiedzić stronę internetową sklepu bo warto:)


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to tylko kilka rzeczy na stronie sklepu jest o wiele więcej fajnych ciuchów ,torebek:)

      Usuń
  2. bardzo fajnie z ich strony:) nie wiedziałam o tej akcji.
    Mój chłopak ma bluzę z tej firmy, bardzo sobie chwali jej jakość, bo pomimo czasu ile ją ma, to cały czas wygląda jak nowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo i teraz już pewne jak w banku że to nie Chińskie podroby...

      Usuń
  3. ta sukienka ze zdobionym dekoltem jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym programie, nie wiem czemu się nie zapisałam :)
    Ciuszki JapanStyle ogólnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie plus dla firmy iż daje mozliwosć pomocy innym za udostępnienie info o ich działalnosci :)

    OdpowiedzUsuń