2 sie 2013

ROZJAŚNIAJĄCO ODŻYWCZE PŁATKI KOLAGENOWE POD OCZY Z EKSTRAKTEM Z OGÓRKA

Dziś recenzja płatków pod oczy ,które otrzymałam od firmy Beauty Face do testów  w ramach akcji "STOP SUCHEJ SKÓRZE".
Opis produktu:
Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego z ekstraktem z ogórka o silnym działaniu odżywiającym i odświeżającym. Opakowanie stanowi gotowy profesjonalny zabieg poprawiający wygląd każdego typu skóry. 


Przeznaczenie: 
Szara i zmęczona skóra wokół oczu, cienie, przebarwienia, sucha i wiotka, potrzebująca silnego odżywienia, pobudzenia oraz poprawy kolorytu. Płatki widocznie rozjaśniają wszelkiego typu plamy i przebarwienia, silnie nawilżają i regenerują, zwiększają gęstość tkanki, dzięki czemu oczy wyglądają na bardziej wypoczęte, a skóra na bardziej młodą i witalną.

Składniki aktywne:
naturalny kolagen morski, kwas hialuronowy, algi morskie, naturalny ekstrakt z zielonego ogórka i pestek ogórka, bogaty w witaminy i sole mineralne, ekstrakt z pestek winogron, gliceryna, alantolina oraz olejek różany.


Działanie:

  • silnie odżywia, regeneruje i nawilża skórę
  • działa przeciwzapalnie i odświeżająco
  • koi podrażnienia
  • ma działanie złuszczające martwy naskórek
  • stymuluje odbudowę i regenerację skóry
  • dzięki zawartości kolagenu działa odmładzająco i stymulująco
  • poprawia napięcie i elastyczność
  • ściąga pory, wyrównuje koloryt, rozjaśnia plamy, przebarwienia oraz piegi
  • nadaje skórze blasku i przywraca promienny wygląd

Już po pierwszym użyciu widać efekty – delikatna skóra pod oczami jest rozjaśniona, nawodniona i odżywiona. W celu osiągnięcia trwałych efektów najlepiej wykonać 5 zabiegów w odstępie 3-5 dni każdy.

Od producenta:

Dzięki nowoczesnej technologii mikromolekuł, substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry.   Opakowanie składa się z hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum, zawierającym kolagen najbardziej zbliżony do struktury białka ludzkiej skóry, o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu, co sprawia że jest znacznie silniej wchłaniany oraz przyswajany przez komórki skóry. Płat hydrożelowy spełnia rolę filtru, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry.  

Zawarty w masce ekstrakt z ogórka posiada takie samo PH jak nasza skóra dzięki czemu korzystnie wpływa na jej kondycje. Dogłębnie nawilża i nawadnia, odświeża i dodaje blasku oraz ma działanie wybielające. Doskonale łagodzi podrażnienia, oczyszcza i tonizuje cerę oraz ściąga rozszerzone pory skóry. Maska pomaga także wyrównać koloryt, pozbyć się plam czy przebarwień. Dodatkowo zawarty w masce naturalny kolagen morski wypełnia ubytki białka odbudowując strukturę komórek – skóra staje się jędrna i bardziej napięta. Jest widocznie odmłodzona a zmarszczki zmniejszone. Nabiera miękkości i delikatności.


Moja ocena:
Nigdy nie miałam do czynienia z takimi wynalazkami nie wiedziałam więc, czego mogę się spodziewać. Sądziłam, że trzeba będzie leżeć kiedy je nałożymy jednak można sobie spokojnie wrócić do naszych dalszych obowiązków ponieważ one idealnie przylegają do skóry pod oczami,lub można po prostu położyć się wygodnie i poczuć się jak w SPA.Płatki nie odkleją się i nie zjeżdżają ,delikatne dla oczu, nie podrażniają ich.Są duże i pokrywają sporą część skóry pod okiem, są bardzo nawilżone, ponieważ znajdują się plastikowej tacce, gdzie są nasączone w pełnym aktywnych składników serum.W dotyku są bardzo miękkie i śliskie. Po aplikacji nie wyschły były cały czas nawilżone.Po zdjęciu można je zanurzyć w pozostałym w opakowaniu płynie i nałożyć ponownie.

Po zdjęciu płatków nie zauważyłam aby skóra bardzo się zmieniła bo na to potrzeba też kilku zabiegów.Jedynie można było wyczuć  to, że skóra pod oczami stała się bardziej nawilżona, miękka w dotyku i napięta ,a efekt chłodzenia płatków sprawiał przyjemne uczucie świeżości. Myślę, że po tygodniowej kuracji efekty mogłyby być inne niż po jednorazowym zastosowaniu.

Cena:12zł (w promocji 6,99 zł)
Dostępność: BEAUTY FACE



Czy któraś z Was używała tych płatków? A może polecacie inne ?

16 komentarzy:

  1. zamierzam kupić te płatki i też wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze inne do wypróbowania...

      Usuń
  2. Lubię taki efekt chłodzenia, więc byłyby fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam inne :P ale ogólnie takie płatki świetne dają uczucie chłodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. takie płatki są fenomenalne ;) masz śliczny nowy nagłówek słońce ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam białe ;) Były super ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie te białe mnie zaciekawiły:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. kupuj cena nie jest wysoka a warte przetestowania....:)

      Usuń
  8. i teraz żałuję, że nie wzięłam w tym udziału :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://marcepanka.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń