6 sie 2013

Recenzja zbiorcza ...

Chce Wam przedstawić 2 rzeczy z paczki od  JM Spa&Wellness
miedzy innymi chusteczkę samoopalającą Ziajki i polerkę do paznokci.


No to zaczynamy.
Od dłuższego czasu zaczęłam konkretnie dbać o pazury bo kiedyś strasznie mi się łamały  dlatego zaczęłam używać odzywek by je wzmocnić i jak na razie na ich stan nie narzekam.Ostatnio w paczce testowej znalazłam polerkę do paznokci która wygląda tak:





4 - stronny blok polerski wysokiej jakości.

2 strony czarne do matowienia i usuwa
nia większych nierówności - stopień 1


łagodniejsza strona zdzierająca 



grubsza strona bardziej zdzierająca

1 strona biała do polerowania wstępnego i usuwana drobnych nierówności - 
stopień 2



1 strona szara do polerowania na błysk - 
stopień 3

tej strony niestety nie ma chyba że odpowiada mu druga biała strona

Pozwala uzyskać perfekcyjny efekt błyszczących paznokci.
Możecie ją zakupić tutaj KLIK za  4,90 zł


Moje zdanie na temat polerki

Nawet ucieszył mnie jej widok na pierwszy rzut oka.Po użyciu jednak się rozczarowałam i stwierdziłam, że polerka nie jest dla mnie i nie będę jej dalej używała.Ogólnie polerka jest zwyczajna nie wyróżnia ją nic specjalnego spośród innych polerek.No chyba, tylko to że jest wybrakowana tak mi się wydaje.Jak dla mnie strony ,które wyrównują nierówności zbyt mocno zdzierają paznokcie ,których niestety nie dałam rady wypolerować na błysk gdyż nie mamy w polerce tej strony.Pilniczka jedynie będę używała do nadawania kształtu paznokciom.

Kolejnym produktem jest chusteczka samoopalająca Ziaji.W paczce była jedna sztuka postanowiłam wykorzystać ją na nogi ale jedna na pewno byłaby mało więc dokupiłam drugą i efekt był taki.

Chusteczka samoopalająca do twarzy i ciała Ziaja

SPOSÓB UŻYCIA:


Rozłożyć chusteczkę i starannie wetrzeć preparat w skórę. Omijać brwi i nasadę włosów. Po każdej aplikacji umyć ręce. Do chwili wchłonięcia preparatu unikać kontaktu z ubraniem Preparat można stosować codziennie, do momentu uzyskania optymalnego kolorytu skóry.

Opalenizna pojawia się po 2-3 godzinach.

Substancja brązująca - związek o charakterze cukrowym. Zapewnia długotrwały, brązowy koloryt, nadaje skórze równomierny odcień opalenizny bez narażania jej na działanie promieni słonecznych.


Chusteczka okazała się być całkiem sporych rozmiarów i była mocno nasączona preparatem samoopalającym.Sama aplikacja  jest przyjemna i wygodna. Preparat nie pozostawia brzydkich smug na skórze.Zapach zaraz po aplikacji jest dosyć przyjemny,jednak po kilku godzinach czuć już typowy zapach samoopalacza.Ogólnie byłam zadowolona z efektu jakie dała.Kolor był naturalny nie jakiś żółty czy marchewkowy.Na pewno przydatna rzecz dla osób ,które nie lubią opalać się na słońcu, a chcą uzyskać ładną opaleniznę np na jakieś wyjście typu wesele.Łatwo i szybko można się"opalic".Polecam bo warte wypróbowania.
Cena za szt.ok 1,80zł

4 komentarze:

  1. Zawsze używałam chusteczek Daxa, ale na tą Ziaji też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zazwyczaj jak chciałam szybką opaleniznę to używałam samoopalacza w kremie lub spreyu :)

      Usuń
  2. czekam niecierpliwie na tą polerkę i paczkę od jm

    OdpowiedzUsuń