16 sie 2013

Paczka-współpraca

Hej dziewczynki:)

Dziś pokażę paczuszkę z nowej współpracy jaką nawiązałam z Lawendową Szafą tu możecie wejść lawendowa szafa do sklepu i skorzystać z rabatu -15% wpisując kod: bruniastyle


W paczuszce znalazły się trzy kosmetyki z serii organicznej.
1.Maska do włosów
2.Szampon do włosów
3.Żel pod prysznic


Seria Organicznych Kosmetyków „LOVE2MIXORGANIC” to kosmetyczne dzieła sztuki skomponowane na bazie najbardziej ekskluzywnych organicznych ekstraktów i olei w naturalnej, bezpiecznej i skutecznej formule bez SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glutenu i metali ciężkich.

Seria „LOVE2MIXORGANIC” to pokusa bogatych tekstur i zmysłowych aromatów. Seria składa się z szamponów, masek dla włosów, kremów, maseł i sufletów do ciała, scrubów i żelów pod prysznic.Producent: Organic Shop-Rosja



30 komentarzy:

  1. fajne kosmetyki, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję też jestem z nich zadowolona:)

      Usuń
  2. świetna przesyłka, czekam w takim razie na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawią sie za jakiś czas na pewno:)

      Usuń
  3. Super paczuszka, mam ochotę na kosmetyki Love2mix z efektem laminowania włosów. Trafiłam tutaj z FB i zostaję na dłużej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super bardzo się cieszę....maska jest własnie z efektem laminowania...

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy :) Fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę współpracy :)
    Fajne kosmetyki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super współpraca :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą i recenzję wszystko w swoim czasie:)

      Usuń
  8. Great products!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie kusza mnie te kosmetyki, jednak na razie nic nie kupuję;( Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Ja także czekam na swoją paczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :) Jak widzę te owoce na opakowaniu to już czuję jak pewnie pięknie muszą pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też mam taką nadzieję bo jeszcze nie sprawdzałam:)

      Usuń
  12. Gratuluję współpracy.Jestem ciekawa jak spiszą się kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kosmetyki, wyprobowalabym je :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację współpracy i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń