26 sie 2013

Love2MIX Organic

Hej piękne jak Wam minął weekend ????U mnie same szkody :D złamany paznokieć, skręcona kostka ;/ Tak wiec ruszyć gdziekolwiek się nie da dlatego przychodzę do Was z postem "włosowym".Chcę Wam przedstawić dziś jeden z kosmetyków do pielęgnacji włosów serii Love2MIX Organic, które otrzymałam w ramach współpracy z Lawendową Szafą.

Pierwszy produkt to regenerujący szampon do włosów zniszczonych z efektem laminowania.



Szampon wzbogacony organicznym ekstraktem z mango i organicznym olejem awokado intensywnie odżywia i regeneruje strukturę mocno zniszczonych włosów, zapobiega łamliwości i rozdwajaniu. Uszczelnia powierzchnię włosa warstwą ochronną, tworząc efekt laminacji. Wygładza, uszczelnia i ułatwia ich rozczesywanie. Przy regularnym stosowaniu włosy są gładkie, lśniące i jedwabiste. Nadaje się do częstego używania.


Zalety produktu: 
  • Zawiera certyfikowane składniki organiczne.
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny.
  • Posiada unikalną właściwość laminowania włosów. Każdy włos jest owinięty warstwą ochronną, staje się przez to grubszy, zachowuje zdrowy wygląd i żywy blask.
  • Ciesz się kuszącym tropikalnym aromatem.


Skład: Aqua with Infusions of: Organic Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract, Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycol Distearate, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Rice Protein, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lucepene

Organiczny ekstrakt z owoców mango (Organic Mangifera Indica (MangoFruit Extract) jest niezwykle bogaty w długołańcuchowe kwasy tłuszczowe, które posiadają silne właściwości odżywcze. Mango odżywia i wzmacnia włosy. Zamyka łuski włosów oraz odbudowuje płaszcz hydrolipidowy, który chroni je przed wysuszeniem. Szampon na bazie wyciągu z mango to intensywna kuracja odżywcza dla suchych i zniszczonych włosów. 
Organiczny olej z owoców awokado (Organic Persea Gratissima (AvocadoOil) - wyraźnie poprawia kondycję włosów suchych , zniszczonych i farbowanych. Dzięki zawartości NNKT wzmacnia strukturę włosa i zapobiega mechanicznym zniszczeniom. dogłębnie odżywia i nawilża. 
Moja ocena:
Szampon zapakowany jest w elegancką czarną butelkę wykonaną z grubego plastiku. Niestety nawet pod światło nie możemy ocenić, ile produktu jeszcze zostało.Zamknięcie bardzo wygodne ułatwiające aplikację ,możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku.Jest on wydajny, konsystencja dość lekka, nieco wodnista. Kolor szamponu jest pomarańczowo-perłowy z błyszczącymi drobinkami o pięknym zapachu.
Dobrze myje,nie wysusza włosów ani skóry głowy. Nie powoduje łupieżu  Spłukuje się bardzo łatwo. Włosy po spłukaniu są nawilżone, lekko śliskie, miękkie. Fantastycznie się układają. Zdecydowanie nie plącze włosów. Nie obciąża ani nie powodował u mnie przetłuszczania.Jedynym minusem jest tylko to ,że kosmetyk jest dostępny wyłącznie droga internetową z czym wiążą się dodatkowe koszty wysyłki.

Pojemność opakowania  360 ml  /16,50 zł 

Obecnie na stronie http://www.lawendowaszafa24.pl/  do 26 sierpnia do godz. 23:59 trwa wietrzenie magazynu. Wszystkie produkty z serii Love2MIX z rabatem - 20% 
Każdy kto dokona zakupu na kwotę powyżej 50 zł  i wpisze kod: love2mix w polu Kupon rabatowy podczas składania zamówienia uzyska 20% rabatu na kosmetyki z serii Love2MIX, a dodatkowo przy zakupie powyżej 150 zł. przesyłka GRATIS! (po przedpłacie przelewem lub kartą)

12 komentarzy:

  1. Super recenzja, jeszcze nie spotkałam się z tym szamponem, jak na razie to jestem wierna szamponowi Radical :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od Radicalu dostałam strasznego łupieżu ;/

      Usuń
  2. muszę wypróbować, ja mam maskę z efektem laminowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ta maskę ale jej recenzja za jakiś czas:)

      Usuń
  3. Dziękuję za kom. też obserwuję!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie wiesz może czy radzi sobie z olejowaniem? bo chciałam sobie go ostatnio kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywałam jeszcze;)
    Obserwujemy? (odp u mnie)
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna recenzja :) Skład jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super ;) Mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo już leci na moją listę must have :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem na razie wierna joannie :)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń